Mahamahu,

Chili's Tidak Sepedas Cili

Sabtu, Januari 18, 2014 Mahamahu 0 Comments

Chili's Tidak Sepedas Cili - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog Mahamahu dan juga pengikut yg setia menjadikan blog ini sebagai derectory makanan mereka. Dari hari ke hari Mahamahu akan setiasa update apa yg boleh untuk memudahkan anda mencari tempat makan yg hebat di Malaysia. Tapi sebelum tu nak buat review sikit pasal tempat makan yg popular juga ini iaitu Chili's.


Mahamahu terus terang ye ni pertama kali menjejak kaki ker Chili's Grill and Bar Restauran ni. Tu pun ada org belanja hehehe. Chili's ni ada byk cawangan terdapat di Malaysia dan yg Mahamahu pergi adalah di BSC atau Bangsar Shopping Complex. Kat situ bila sampai kat bawah tu depan2 pintu masuk tu dah jumpa Chili's

 


Biasalah kalau dah makan kat Chili's ni kena order ikut turn, maksud Mahamahu kena order appetizers dulu pastu main course and dessert. First tu dah pilih Triple Dipper iaitu makan kombinasi 3 perkara dalam tu dan tiga source. Ada Chicken Crisper, Honey-Chipotle Wings, and Southwestern Eggrolls. So boleh pilih mana nak campuran ada byk lagi tapi kami pilih tu je lah.



Lepas tu untuk air kami pilih jus buah dan juga Sparkling Mineral Water. Air ni like2 jer sedap and tak mengenyangkan mcm air mineral biasa tapi ada gas. Botel pun menarik and cantik utunk di gayakan. Untuk main course kami telah pilih makanan yg memang mengenyangkan tak daya nak habis sebab pinggannya besar hehehe.





Biasalah makan ala barat so mesti ada salah dan kami pilih Caribbean Salad. Kemudian kami pilih Fajita Trio iaitu daging bersama udang dan ayam di bakar, and makan bersama roti prata. Kami pilih Cajun Chicken Pasta and Margarita Grilled Chicken so byk dah ni. Tgk pada saiz pinggan dan jumlah hidangan ni dah memang cukup byk hehehe tak terabis rasa.


Desert lak kami pilih satu2nya yg special kat Chili's iaitu Molten Chocolate Cake. Tgh dessert ni dah mcm gunung berapi kat atas ada aiskrim yg di saluti coklat dan juga bawah ada cake coklat juga yg ada cecair coklat pekat di dalam. Memang cukup sedapnya manis jer sesuai untuk penutup mengakhiri makan tghari kami kat Chili's.





0 Pandangan: