HGWMY,

Sambutan Krismas Bersama Hungry Go Where Malaysia

Ahad, Disember 15, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera semua pembaca blog Mahamahu, menghampiri sambutan krismas di seluruh dunia begitu juga kita di Malaysia merasai sambutan setiap tahun ini. Mahamahu pun menjadapat jemputan daripada Hungry Go Where Malaysia lebih untuk meraikan peminat, pembaca, pengguna dan juga penyumbang dalam program applikasi Hungry Go Where.


 


Di adakan di Nagada Bukit Bintang memang cukup simple tapi seronok kerana apa kami dapat mengenali satu sama lain. Lebih bertujuan mengeratkan silatulrahim antara rakan2 social media dan juga blogger di Malaysia. Sebelum ni kan Mahamahu ada buat entry pasal applikasi Hungry Go Where yg boleh di layari di phone atau di laman web [klik sini].






Mahamahu apa lagi mlm tu dtg untuk review makanlah hehehe. Makan mlm tu memang cukup simple dan sedap semua daripada katering kata mereka tema pastilah sambutan krismas dengan makanan ala2 mat salleh hehehe... Ada Creme Of Potato memang sedap makan dengan roti bakar memang terbaik. Aglio Olio With Wild Mushroom makan speghati ala2 luar negara memang sedap rasa pun cukup. Makan pula dengan Grilled Chicken Thigh & Thyme atau Grilled Seabass & Tumeric dua2 sedap menyengat. 


Mlm yg unik tu kami dapat kenal satu antara lain dengan pihak penganjur Hungry Go Where Malaysia. Paling best lak time tunggu cabutan bertuah hehehehe hadiah istimewa pastilah jadi rebutan iPad Mini 2. Wahhhh menarik memang the boommmm lah, selain tu ada juga voucher makanan dan pakaian. Tapi sayang Mahamahu selalu tak ada nasib nak menang heheh tak apalah reedha and pasrah. Tapi apa pun thanks to Hungry Go Where for the nice event and nive goodie hehehehe.