Mahamahu,

Terminal Cyberjaya Nikmati Makanan Yang Menjimatkan

Khamis, November 21, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca blog Mah@mahu dan juga rakan2 blogger yg sentiasa membaca blog ini. Selalu ada kerja di Cyerjaya sebab tu kawn2 selalu akan nampak review tempat makan area sana. Walupun ia menjadi bandar MSC sebuah bandar teknologi tetapi rupanya kat sana byk tempat makan yang sedap dan menarik untuk di nikmati.



Sebenarnya kali ni tempat makan yg Mah@mahu nak cite ni simple jer dan menjadi tumpuan ramai pekerja di area Cyberjaya waktu lunch hour. Kalau pergi memang penuh tak ada parking silap2 bas kat Cyberjaya pun tak ada tempat parking hehehe. Kat Terminal Cyberjaya ni ada food court area dan kat situ sebenarnya byk jenis makanan ada. 


Daripada makanan nasi campur kepada makanan ikan bakar dan juga yg Mah@mahu sempat cuba kat sana iaitu Nasi Ayam Penyet. Kata kawan kat situ sedap dan harga berpatutan murah sepingan nasi ayam penyet siap ayam besar bahagian paha bersama sup dan juga sayur segar ditambah dengan tempe dan tauhu hanya pada harga RM 5.70 murahkan. Sebab tu area ni menjadi tumpuan pekerja untuk makan tghari.


Kat situ Mah@mahu sempat order minuman special iaitu Laici Blander. Firstime Mah@mahu minum Laici Blander bersama dengan sirap merak sedap manis dan menghilangkan dahaga di waktu tghari. Special betul org cyberjaya ni makan hehehe. Kalau kawn nak cuba boleh pergi kat area Terminal Cyberjaya and cari restaurant Ayam Penyet Pakcik hehehe.







0 Pandangan: