Mahamahu,

Anda Blogger Makan Dialukan

Jumaat, November 22, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca blog Mah@mahu dan juga rakan2 yg sentiasa follow blog ini untuk jadi rujukan tempat makan yg sedap. Mah@mahu suka cari makanan dan secara langsung cari tempat makan yg best untuk di kongsi bersama pembaca sekalian. Kalau ada yg best tu kita share dan boleh kongsi pada yang lain kan. 



Kalau anda juga blogger makan and suka post pasal tempat makan dan makanan2 yg menarik2 Mah@mahu ada satu platform yg sesuai untuk anda. NomsterAds ialah sebuah laman khas untuk mencari blogger makan tak kisahlah post pasal jenis makanan atau masakan pun boleh. Komuniti ini ditubuhkan di Malaysia untuk bertujuan mempopularkan komuniti yg obses kepada makanan.


Sekiranya anda sertai komuniti ini ia juga ada menyediakan iklan untuk anda, secara langsung anda akan dpt kumpul trafik tinggi akan dpt bayaran. Anda yg sertai komuniti ini boleh menjadi food review atau food taster kepada makanan2 yang hebat di Malaysia. Anda juga akan bertemu ramai lagi kawan blogger makanan di Malaysia dan mereka  selalu buat perjumpaan.



Bagi rakan2 blogger lain yg nak sertai komuniti ini boleh terus register di laman sesawang mereka di sini [klik sini]. Lepas register anda akan jadi komuniti makan yg akan dapt VIP invitation untuk review makan yg telah mereka pilih. Lepas ni rajin lah anda pergi rasa merata2 tempat makan dan anda juga boleh kumpul pendapatan melalui komuniti ini. 








0 Pandangan: