Sup Krim Cendawan 5 Minit Sahaja

Salam sejahtera pada semua rakan2 dan juga pembaca blog Mah@mahu yg tak jemu2 untuk membaca kat sini. Walaupun keadaan tidak berapa mengizinkan namun masih gak nak berblog ni hehehe.. Bila badan tak berapa sihat kita akan mula lah makan pun tak berapa sgt. So bila nak makan akan memilih untuk makan kerana tekak tak berapa nak ado sgt ni. Jadi tiba2 lak teringin nak makan soup krim cendawan yg di sediakan oleh Maggi.


Hari tu dpt hadiah hamper daripada Maggi dan dlm tu ada sekali soup krim cendawan segara yg nampak menarik. Cepat jer nak sediakan hanya 5 minit sahaja di perlukan. Bahan2 pun tak byk hanya air kosong dan juga periuk atau kuali nak panaskan soup ini. Cara sedia pun mudah dan pantas tak terasa penat pun nak masak wakakakak... 


Cara-cara penyediaan 

1) Masukkan air lebih kurang 3 cawan. 
2) Panaskan sehingga air mendidih.
3) Masukan Soup Cendawan Maggi 
4) Gaul sehingga sekata
5) Pelahankan air dan biar dia masak sedikit.
6) Sejukkan dan boleh di hidanga untuk dimakan.


Soup ni sedap sgt boleh buat dalam masa kurang dari 5 minit jer. Mcm masak mee maggi tu. Tapi ni lagi sedap dan sesuai untuk org dalam keadaan tidak berapa sihat. Boleh di makan bersama dengan roti atau pun dengan makan sampingan lain nasi ker atau spageti. Tak ada masalah boleh di campurkan. Mudah, cepat dan sedap pasti selera ketika sakit ni bertambahlah dengan ada makanan Soup Cendawa daripada Maggi.

Follow Mah@mahu di sini..

Twitter : @mahamahu
Facebook : mahamahu
Instagram : Mahamahu
Youtube : Mahamahu