Kempen

Kempen Blogging Bertanggungjawab 2013 Jom Sertai

Sabtu, Disember 15, 2012 Mahamahu 0 Comments


Blogging Bertanggungjawab 2013 adalah kempen nasional yang dimulakan oleh Crowdpot menyeru seluruh masyarakat dalam talian di Malaysia untuk perhimpunan dan menyokong etika di blogosphere untuk manfaat bersama. Penyertai anda dalam perhimpunan sepanjang tahun amat di harapkan dan ia menunjukkan bahawa anda mengambil berat.

Matlamat kempen - 1,000,000 penyertaan, 2000 Bloggers; 9 Jenama. Berdiri untuk 1 Kempen Blogging Bertanggungjawab, dan semua ini dalam tahun 2013. Tahun lebih mencabar dan menguji kekuatan dalam penyampaian maklumat melalui blog.


Tembok Ikrar yang dibentangkan oleh Ninetology merupakan inisiatif pertama yang bertujuan untuk mendapatkan 99.999 orang untuk mengikrarkan sokongan Blogging Bertanggungjawab. 99.999 janji adalah sebahagian culmulative matlamat besar untuk 1 juta penglibatan

Bagi anda semua yang ikrar juga akan diberi ganjaran! Ninetology akan memberikan peranti pintar kepada pemenang bertuah untuk setiap ikrar ke 999. Jadi bertindak sekarang!

Penganjur kempen dan rakan penganjur.


Crowdpot Sdn Bhd adalah penaja rasmi sistem. Crowdpot juga adalah penganjur Kempen Responsible Blogging 2013 ini dan disokong oleh beberapa rakan penganjur. Crowdpot adalah satu platform baru yang menghubungkan Jenama atau peniaga dengan blogger dan komuniti Online melalui suatu mekanisma yang unik.

Ninetology Marketing Sdn Bhd pula bertindak sebagai penyampai yang juga menaja pelbagai hadiah dalam kempen ini. Terkenal sebagai sebuah organisasi yang menyediakan peranti mudah alih yang terbaik, dilengkapi dengan profesional yang dinamik di sebalik produksi.