Durian,

Durian Musang King VS Musang Queen

Ahad, Disember 16, 2012 Mahamahu 0 Comments

Salam semua kawn2 dan juga pembaca blog setia Mah@mahu moga anda sihat dan terus di limpahkan rahmat dalam kehidupan. Mencari erti kehidupan dengan penuh makna tanpa melupakan mereka yg bersama kita. Heheheh apa yg Mah@mahu membebelkan ni tak ada apa cuma doa kepada rakan2 dan pembaca yg membuat blog Mah@mahu terus hidup.

Sekarang ni tgh penghujung musim durian. Dah jadi kegilaan org kat Malaysia bila tiba musim durian akan belonggok lah jualan kat tepi jalan terutama jalan higway Karak tu menghala KL dari Bentong. Bagaikan pesti di tepi jalan jualan murah ada jualan longgok ada dan jualan timbang pun ada. Itu untuk durian Musang King yg kata mereka terbaik harga boleh cecah RM30 sekilo ok bukan sebakul.

Tapi ni ada pic nak tunjuk kehebatan Musang King dan juga Musang Queen. Tak caya ada juga Durian Musang Queen. Tgk lah sendiri pic kat bawah ni..

Musang King




VS



Musang Queen

Wakakakak jng marah adik2 ku hehehe nanti kena jual. Tu lah keje mereka ni kalau dah mengadap durian tak ingat dunia dah tak rupa anak dara hehehehe. Apa pun mereka ni leh habis kan durian satu basen yg warna merah tu caya tak. Itu lah kuasa dan hantu durian. Mak pun apa lagi tumpang sekaki kan... Mah@mahu enjoy sgt kat kg menikmati durian dengan kuarga tersayang love u oll........