Hiburan

Dato Siti Nurhaliza terus menang lagi...

Isnin, Januari 30, 2012 Mahamahu 0 Comments

Salam kepada semua pembaca blog Mah@mahu. Moga terus gembira dan bahagia hendaknya. Mah@mahu meneruskan hatrik untuk entry tribute khas buat artis no.1 Malaysia sapa lagi kalau bukan Dato Siti Nurhaliza. Sebelum ni Mah@Mahu telah buat beberapa entry khas untuk beliau kalau nak tgk clik kat link bawah ni..>>


Tapi kali ni bersesuaian dengan tajuk Dato Siti terus menang membuatkan ramai tanya Tok Ti ada masuk AJL ker baru2 ni.. Mentang2 lah kita baru saja habis kehangatan AJL26 terus ingat Tok Ti dapat award mlm tu kan heheheh.. Bukan ni berkaitan dengan anugerah lain yg Tok Ti tercalon byk lagi lah anugerah. 


Sehari sebelum majlis Anugerah Juara Lagu Tok Ti dah menang dulu untuk anugerah PPMH. Anugerah Pilihan Pembaca Media Hiburan yg telah diadakan khas untuk menghargai artis2 tempatan melalui pemilihan pambaca. Walaupun anugerah ini tak sepopular AJL tetap ada peminatnye tersendiri dimana Dato Siti Nurhaliza telah di anugerahkan bagi kategori Anugerah Ikon Malaysia. Tahniah buat dato memang layak sgt Tok Ti dapat anugerah ni dengan pencapaian dan juga sumbangan beliau kepada industri tempatan kita.


Selain tu sebelum ni Mah@mahu ada post minta semua pembaca blog ni mengundi untuk Dato Siti dalam satu award secara online di intuned.com. Intuned Music Awards 2011 telah mencalonkan seluruh artis serata dunia bagi kategori tertentu. Kini keputusan dan keluar Dato Siti telah menyapu habis semua 7 kategori yg dipertandingan beliau. Tahniah lah kepada dato kalau nak tgk leh clik kat http://www.intuned.com/awards/. Boleh tgk sendiri ketegori yg berjaya di rangkul oleh arti no 1 Malaysia ni tahiah sekali lagi dato.

Ini lah di katakan artis no1 di hati rakyat Malaysia. Walau apa pun tomahan dan pendangan penilai dan pengkritik beliau tetap tabah menghadapi. Sehingga boleh di gelar lagend dalam industri tanahair negara. Taniah sekali lagi Dato Siti Nurhaliza. Mah@mahu akan tetap sayang Dato Siti Nurhaliza.