Jom Undi Dato Siti Nurhaliza

Salam 1Malaysia kepada semua kawn2 blogger dan pembaca blog Mah@mahu. Hari ni nak ajak semua mengundi bukan mengundi pilihanraya tu lambat lagi. Tapi anda dah daftar ker heheheh... Ok nak ajak anda mengudi untuk artis kesayangan kita dalam satu anugerah yg mengiktiraf seluruh artis luar negara. Tak ketinggalan juga artis no 1 negara Dato Siti Nurhaliza. Layari http://www.intuned.com/awards/ untuk anda berpeluang mengundi artis kesayangan kita. Ada 6 kategori yg dato tercalon iaitu.



Satu lagi kategori ni huhuhh mcm tak sesuai lak untuk Tok Ti iaitu Sexiest Female Singer, tapi kalau anda nak undi gak tak ada masalah dah tercalon kan hehhehe.. Harap2 lah Tok Ti menang salah satu kategori ni mengharumkan nama negara kerana yg bertanding semua artis luar negara. Jalan tanggungjawab anda untuk mengundi layari laman http://www.intuned.com/awards/ dan daftar untuk mengundi.