Makanan

Tomyam Berapi

Sabtu, September 17, 2011 Mahamahu 0 Comments

Salam Merdeka Raya masih dalam mood raya dan mood merdeka lagi hehehehe. Pada kawn2 semua jng lupa pergi rumah terbuka yg di anjurkan oleh kawn ni lah masa nak rasa masakan mereka dan juga nak eratkan silatulrahim. Dalam sibuk open house tu misi Mah@mahu mencari tempat makan terhebat di KL ni masih diteruskan hehehehe...

Kali ni ada satu lagi restorant yg menjadi tempat makan mlm Mah@mahu dan juga rakan2 ni. Satu tempat yg special dengan hidangan Masakan Thai. Yg paling best nyer kat sini Tomyam Berapi cukup sedap dan rasa Tomyam yg hebat. Selain itu gak masakan lain ada kat sini di Restorant Baan Kin Thai (Rumah Makan) seperti masakan nasi goreng dan juga menu tradisional. Special kat sini adalah Nasi Goreng Sala Special khas di buat hanya kat restorant ini nak tgk sedap ker tak kat bawah ni rupa nasi goreng tu.

Nasi Goreng Sala Special
Minuman Special
Ni dia Tomyam Berapi
 Harga cukup berpatutan dan memang sesuai di nikmati seisi keluarga. Tempat yg tenang dan juga cukup selesa namun kena dtg awal kerana selalunya penuh ehehhehehe.... Selamat menjamu selera.