Bufet Buka Puasa,

Bufet Icip-Icip Kampungku Meraikan Buka Puasa Ramadan Ini Di Eastin Hotel

Isnin, Mac 06, 2023 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada rakan-rakan yang dikasihi sekalian. Kembali atas permintaan ramai, ia adalah Makan Malam Bufet Icip-Icip Kampungku sekali lagi! Kali ini Chef Dennie dan pasukannya menyajikan Makan Malam Bufet Icip-Icip Kampungku dengan lebih 100 hidangan termasuk '18 Gerai Live Action' untuk memikat selera anda pada Ramadan ini. 



Membawakan kembali signature istimewa dengan kelainan seperti, Kambing Bakar Tradisional Sumbat Nasi Briyani, Sup Gear Box, Nasi Ulam Kukus Daun Teratai dan Ayam Penyet Cabai Hijau. Sambil makan sambil nikmati muzik instrumental moden dengan persembahan secara langsung 2 live-band setiap hari dari 31 Mac 2023 hingga 15 April 2023.






Selain masakan utama, hidangan bufet kali ini turut menampilkan hidangan kegemaran tempatan seperti Rendang Ayam Kampung, Ikan Bakar Sumbat Ikan Cencaru dan Pes Cili, Pucuk Ubi Lemak Kuning dan Tempoyak, Nyonya Mee Kari dengan Udang Galah, Ketam Masak Masam Manis, Burung Puyuh. Berempah, dan banyak lagi.







Gerai Masakan Kawah menampilkan Gulai Telur Ikan, Masak Lemak Siput Sedut, Rendang Daging Tetel, Kari Kepala Ikan dan Gulai Ayam Kampung. Juga, nantikan pelbagai jenis Kerabu, Serunding dan Lemang di stesen Kerabu.






Hidangan pencuci mulut untuk mereka yang manis termasuk 10 jenis Aneka Kuih Melayu, Kek Keju Kurma Madu, Sagu Mangga Nangka, Krim Halia Brulee, Durian Apam Balik, Air Pancut Coklat dengan perasa, Kurma, Dodol dan banyak lagi.





Bufet makan malam disediakan setiap hari bermula dari 24 Mac 2023 hingga 20 April 2023, 6.30 petang hingga 10.30 malam. Hidangan bufet harga biasa RM190nett seorang dan kanak-kanak berumur 5 hingga 12 tahun akan mendapat diskaun 50% daripada harga biasa. Nikmati tawaran istimewaan Early bird pada harga RM152nett seorang dan boleh beli sekarang hingga sebelum 20 Mac 2023.





Di Eastin Hotel, nikmati penginapan yang menyeronokkan dengan Pakej Bilik Icip-Icip tawaran di Bilik Deluxe termasuk Sahur dan Makan Malam Bufet Icip-Icip Kampungku untuk dua orang. Pakej ini tersedia untuk tempahan dari sekarang hingga 18 April 2023 dan tarikh penginapan adalah dari 24 Mac 2023 hingga 20 Mac 2023.



Di sini juga menawarkan set Dome dengan menu lazat untuk dibawa pulang pada harga RM500nett (4-5 orang) dan RM700nett (7-8 orang). Kedua-dua tawaran ini disertakan dengan kubah klasik yang merupakan hadiah percuma kepada anda. Untuk mesyuarat dan acara, harga menu jamuan istimewa bermula dari RM125+ seorang dengan tempahan minimum 30 orang. Jadi boleh tempah sekarang memang tawaran menarik dan hebat.

Sebarang tempahan bufet buka puasa dan maklumat lanjut boleh hubungi:
Emel : swez.brasserie@eastin.com
WhatsApp : +60162622070









0 Pandangan: