Megah Rise Petaling Jaya,

Village Grocer Mengakhiri Tahun Ini Dengan Pembukaan Kedai Ke-24 di Megah Rise Petaling Jaya

Rabu, Disember 28, 2022 Mahamahu 2 Comments

Rangkaian runcit premium terkemuka di Malaysia, Village Grocer, membuka cawangannya yang kedua puluh empat di tengah-tengah kejiranan matang Taman Megah, Petaling Jaya, meliputi kawasan seluas kira-kira 24,606 kaki persegi, dengan 2 tingkat berbumbung tempat letak kereta.



Bahagian hasil kedai runcit menawarkan pelbagai pilihan sayur-sayuran organik dan pilihan terbaik segar yang tiba setiap hari dari Cameron Highland, buah-buahan dan sayur-sayuran yang diterbangkan melalui udara dari seluruh dunia seperti Australia, Amerika Syarikat, Jepun, Korea dan New Zealand.

Bahagian penyembelihan menawarkan pelbagai jenis daging lembu Australia dan daging kambing New Zealand, termasuk roti burger wagyu dan daging siap dimasak yang diperap. Bahagian makanan laut menawarkan pelbagai jenis ikan segar tempatan dan salmon Norway yang diterbangkan melalui udara.



Village Grocer menganjurkan lebih 2400 produk untuk kategori keperluan pemakanan kesihatan yang terdiri daripada organik, makanan super, bebas gluten, bebas gula, bebas tenusu, vegetarian termasuk produk vegan dan vegetarian beku. Terdapat juga pelbagai makanan ringan dan kuih-muih yang diimport dari New Zealand, Australia, UK, Belgium, Jepun dan Korea.

Kerjasama eksklusif antara Woolworths dan Village Grocer menawarkan rangkaian luas lebih 200 produk Woolworths yang membawa Australia lebih dekat dengan rumah. Produk Woolworths dibuat mengikut piawaian Australia dengan banyak produk berkualiti tinggi yang bebas daripada pewarna, perisa dan pengawet tiruan.



Fior Fiore dari Itali – jenama masakan Itali Tulen yang ditawarkan secara eksklusif oleh The Food Purveyor yang memberikan rasa tradisi Itali yang terbaik.

Kami berbesar hati untuk mengakhiri tahun ini dengan pembukaan kedai ke-24 kami di tengah-tengah Taman Megah, Petaling Jaya. Di tengah-tengah fasa pasca pandemik, Village Grocer berjaya membuka 5 kedai baharu dengan 3 kedai di Pulau Pinang dalam tempoh setahun. Dengan kedai baharu ini, kami berharap dapat menyediakan akses mudah kepada komuniti kepada pelbagai jenis produk makanan berkualiti segar yang kami tawarkan. Kakitangan kami yang mesra sentiasa bersedia untuk membantu dengan kepakaran mereka untuk membantu membeli-belah anda.” kata Encik Kok Kian Kee, Ketua Pegawai Eksekutif The Food Purveyor.



Sempena pembukaan rasmi Village Grocer Megah Rise, dapatkan baucar RM10 percuma dengan perbelanjaan minimum RM100 dalam satu resit. Berpeluang memenangi baucar hadiah runcit RM50 dengan menyertai peraduan Belanja dan Menang Woolworths bermula 27 Disember 2022 – 15 Januari 2023. Penyertaan awal juga boleh mendapatkan beg Woolworths Non-Woven secara percuma. Semua hadiah percuma adalah berdasarkan siapa cepat dia dapat, sementara stok masih ada.

Village Grocer menawarkan ganjaran kesetiaan dengan 1 mata Bites untuk setiap RM2 yang dibelanjakan. Daftar untuk program kesetiaan Bites dan dapatkan baucar bernilai sehingga RM50, pelbagai faedah ahli termasuk ganjaran hari lahir, promosi eksklusif ahli sahaja dan keahlian seumur hidup percuma.



Village Grocer Megah Rise dibuka setiap hari dari 10 pagi hingga 10 malam. dan tidak mengamalkan beg pembawa plastik sekali guna di kaunter pembayaran sebagai sebahagian daripada matlamat kelestarian alam sekitar utama syarikat "Bebas Plastik menjelang 2023". Pelanggan digalakkan membawa beg sendiri. Untuk maklumat lanjut, sila layari https://villagegrocer.com.my/new-outlet-megah-rise-mall-opening/.









2 ulasan:

  1. tak pernah masuk village grocer

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau nak beli barang luar negara kat sini banyak best

      Padam