Infinix,

Infinix HOT 20 Series Menawarkan Kamera Super Nightscape 5OMP-Telefon Pintar Terbaik Dalam Kelasnya

Sabtu, November 05, 2022 Mahamahu 0 Comments

Semalam secara rasminya, telefon pintar keluaran Infinix HOT 20 Series dilancarkan. Infinix menawarkan Gaya Hidup #FastAndFun dengan Kamera Super Nightscape 5OMP - Yesza korang! Jenama telefon pintar antarabangsa Infinix, telah melancarkan HOT 20 serba baharu dengan ciri yang dipertingkatkan dan prestasi yang cukup hebat. Ini bagi memenuhi gaya hidup pengguna hari ini. Didatangkan dengan Super Nightscape 50MP, pemproses MediaTek Helio G85 yang dinaik taraf untuk prestasi hebat, Paparan Immersive Fluid Punch Hole 6.82-inci, sehingga 11GB Extended RAM + 128GB ROM dan dikuasakan oleh XOS 12.0. Bayangkan harga yang ditawarkan hanyalah RM599 sahaja.



"Infinix sentiasa mengutamakan keperluan dan keinginan peminat mereka apabila membangunkan produk baharu kerana kami ingin mengikuti trend gaya hidup mereka yang sentiasa berubah. Oleh itu, siri HOT 20 menyasarkan untuk melebihi jangkaan bukan sahaja dari segi permainan tetapi dalam prestasi keseluruhan, dan kami percaya telefon ini akan memenuhi keperluan semua pengguna muda pada titik harga yang berpatutan," kata Richard Tang, Pengurus Negara untuk Infinix Malaysia.




Infinix HOT 20

 
1. Didatangkan dengan ciri #FastAndFun

HOT 20 didatangkan bersama MediaTek Helio G85 denganmenampilkan dua CPU Arm Cortex-A75 yang mempunyai kuasa sehingga. 2GHz. Ianua juga mempunyai enam pemproses Cortex-A55 yang beroperasi sehingga 1.8GH2, serta GPU dengan kelajuan puncak 1GHz. G85. Dengan peningkatan yang ditawarkan oleh HOT 20 memberikan masa tindak balas yang pantas, antaramuka yang lebih luas. Ternyata HOT 20 secara keseluruhan menjadikan penggunaan telefon pintar lebih mudah dan hebat.



Teknologi Extended RAM yang berkuasa HOT 20 membolehkan peranti membuka kunci RAM tambahan apabila diperlukan, memberikan keupayaan untuk menggunakan pelbagai aplikasi sekaligus dengan mudah sekaligus memberikan pengalaman yang lancar walaupun penggunaan yang agak berat.

Selain itu, HOT 20 (6GB RAM*128GB ROM) menawarkan RAM lanjutan (extended) sebanyak 6GB*5GB (bersamaan dengan 11GB) tanpa sebarang kos tambahan, menyokong sehingga 11 apl latar belakang yang beroperasi tanpa lag pada masa yang sama. Kapasiti storan sehingga 11GB RAM*128GB ROM. Ini membolehkan pengguna menikmati lebih banyak storan untuk fail besar, permainan dan apl.



Untuk pengalaman permainan #FastAndFun, HOT 20 disediakan dengan Turbo Permainan Peningkatan Ketersambungan Kelajuan Penuh, yang merangkumi XArena, Dar-Link 2.0 dan LinkPlus 1.0. XArena meningkatkan keupayaan grafik dan pergerakan dalam pelbagai tetapan permainan menggunakan ciri sistem permainan yang dipertingkatkan yang meningkatkan kestabilan dalam permainan. Dar-link 2.0 menyediakan pengurusan dinamik pintar CPU dan GPU yang memastikan prestasi lancar & boleh dipercayai dalam permainan yang memerlukan grafik serta kawalan suhu dan penggunaan kuasa yang berkesan.

Tambahan pula, Dar-link 2.0 meningkatkan kualiti gambar dengan kecerahan, kontras dan ketepuan melalui teknologi AVSYNC untuk pengalaman permainan yang mengasyikkan. Teknologi LinkPlus 1.0 meminimumkan ketinggalan dan mengurangkan penggunaan kuasa dengan Pintar mengedarkan rangkaian wayarles dan trafik data.

2. Lancar untuk disentuh & Pengalaman Diperhalusi

HOT 20 menampilkan dirinya sebagai telefon pintar yang menyelaraskan dirinya dengan gaya hidup pantas dan menyeronokkan yang diguna pakai oleh pengguna muda di Malaysia pada zaman ini. Dengan Paparan Immersive Bendalir Punch Hole 6.82-inci, kadar penyegaran 90Hz dan kadar sentuhan 180H2, pengguna akan dapat menikmati responsif yang lebih baik, penyemakan imbas yang lebih lancar dan kawalan permainan yang pantas. Bezel super kecil dan paparan HOT 20 memberika tontonan imersif 90% ratio skrin-ke-badan. Selain itu, HOT 20 mempunyai mod Sentuhan Ultra, yang mempercepatkan tindak balas, memberikan maklum balas visual hampir serta-merta kepada input sentuhan.



Dark Region Enhanvcement Technology terbaru yang disepadukan dengan algoritma resolusi Al memperhalusi kontras skrin, dan meningkatkan kejelasan semasa ketika penggunaan dan di kawasan dengan cahaya matahari yang tinggi. Selain itu, jangkakan Peningkatan kestabilan rangkaian dengan Teknologi Erdal Engine 3.0 Infinix The HOT 20 terutama apabila menggunakan media sosial serperti TikTok.

HOT 20 juga didatangkan dengan DTS Stereo Surround Sound memberikan bunyi bas dalam, tinggi yang kuat dan julat pertengahan yang jelas untuk pengalaman audio yang mengasyikkan pada setiap penggunaan. Ddatangkan bersama dengan algoritma suara Al pintar, bagi pemain video atas talian kana dapat lihat pergerak lebih tepat dan jelas sekaligus memberikan pemain lebih kelebihan.

3. Influencer of the Nightlife

Peningkatan utama yang didatangkan didalam HOT 20 adalah kamera 50MPnya. Ini memberikan kelebihan yang ketara berbanding dengan generasi telefon siri ini sebelumnya. Menampilkan Kamera Super Nightscape SOMP dengan apertur F1.6 yang besar, memberikan syot kilat yang jelas dengan tahap perincian yang luar biasa sama ada siang atau malam.



Mengambil kedudukan fotografi lebih tinggi, HOT 20 dilengkapi dengan Mod Malam Super, yang menambah baik perincian foto pada waktu malam tanpa mendedahkan tangkapan secara berlebihan, menghasilkan imej yang benar-benar menakjubkan apabila matahari terbenam. Apabila menggunakan mod potret, subjek lebih menonjol dan foto lebih jelas, memberikan pengguna peluang untuk merakam subjek mereka dengan terperinci yang luar biasa. Dalam mod video pendek, pengguna boleh memanfaatkan pelbagai video dengan menggunakant emplate yang memberi pengguna pilihan untuk mengedit dan menggabungkan video dengan mudah dan pantas untuk dikongsi di laman media sosial.

4.Rapid Charging 4 Bateri Besar

HOT 20 menampilkan bateri 5000mAh yang boleh mengecas dengan pantas iaitu dengan Pengecasan Pantas 18W. Teknologi Power Marathon memberikan kuasa tahan lebih lama walaupun selepas sesi permainan yang panjang, memberikan pengguna masa tambahan yang mereka perlukan untuk memasang atau menyelesaikan sesi mereka. Pengecas 18W disertakan dalam kotak dengan kabel pengecasan pantas Jenis-C.




Infinix HOT 20i


Infinix turut memperkenalkan Infinix HOT 20i yang didatangkan bersama peranti tambahan yang turut dilancarkan dalam siri HOT. Peranti ini mempunyai 6.6-inch High-Bright Sunlight Readable Displaydengan reka bentuk yang cukup slim (tipi+s untuk tontonan yang lebih padu



Seperti HOT 20, ia juga mempunyai bateri Power Monster 5000mAh dengan Teknologi Kuasa Marathon untuk membolehkan penggunaan tahan lebih lama. Ia juga dilengkapi dengan 13MP dengan f/1.8 Wide Aperture Triple Rear unit kamera dan 8MP Al Portrait kamera hadapan bagi memenuhi keperluan fotografi serta dapat merakam momen bermakan.

Oh ya! Dengan 4GB RAM*128GB ROM memberikan storan yang mencukupi untuk apl, video dan gambar. Harga yang ditawarkan hanyalah RM499 dan boleh didapati di semua kedai luar talian dan dalam talian di seluruh negara.

Secara ringkas maklumat mengenai siri Infinix HOT 20:

Infinix HOT 20

Tarikh Jualan Luar Talian Seluruh Negara - 4 November 2022
Tarikh Jualan Dalam Talian Shopee - 11 November 2022
Platform Jualan Dalam Talian - Kedai Rasmi Infinix di Shopee
Pilihan Warna - Sonic Black / Legend White / Tempo Blue /Fatntacy Purple
RRP - RM599 (6GB + 128GB)

Infinix HOT 20i

Tarikh Jualan Luar Talian Seluruh Negara - 4 November 2022
Tarikh Jualan Dalam Talian Shopee - 11 November 2022
Platform Jualan Dalam Talian - Kedai Rasmi Infinix di Shopee
Pilihan Warna - Wilderness Black / Luna Blue / Energy Green / Sunset Gold
RRP - RM499 (4GB 4 128GB)

Peraduan Fotografi SUPER NIGHTSCAPE Infinix Hot 20 50MP


Infinix Malaysia turut mengadakan peraduan fotografi untuk meraikan pelancaran Infinix HOT 20 dan ingin memberui peluang sendiri kepada pengguna untuk mencuba ciri terkenalnya iaitu Kamera Super Nightscape 50MP. Peraduan ini akan berlangsung dari 7 November 2022 hingga 6 Disember 2022.



Selain daripada menjadi jenama yang memberi penumpuan kepada permaianan atas talian, Infinix juga mempunyai misi kepada pengguna untuk sama-sama menyertai i #FastandFun dengan menawarkan hadiah yang cukup menarik iaitu produk Infinix yang bernilai sehingga RM20,000 secara keseluruhan. Peraduan ini terbuka kepada semua rakyat Malaysia. Untuk info lanjut boleh layari laman Facebook rasmi Infinix.

Pengguna juga boleh mengikuti perkembangan terkini dengan promosi terkini dan spesifikasi mudah alih di halaman Facebook Rasmi Infinix Malaysia, halaman Instagram, saluran YouTube, halaman Twitter, dan laman web rasmi di sini.







0 Pandangan: