Buka Puasa,

Buka Puasa Dengan Free Flow Teh Susu Ikat Tepi Buat Pertama Kalinya Dari The Alley

Rabu, April 20, 2022 Mahamahu 2 Comments

Memandangkan ramai yang tidak sabar menantikan perayaan Hari Raya yang akan datang, The Alley telah mengumumkan keistimewaan Ramadan mereka sendiri dengan sentuhan istimewa yang disukai oleh rakyat Malaysia. The Alley akan melancarkan kempen mereka ‘Minum Jangan X Minum’ pada 21 April dengan hadiah, paket raya eksklusif dan Teh Susu Ikat Tepi The Alley untuk hidangan berbuka puasa yang menyeronokkan.



Teh Susu Ikat Tepi The Alley ialah pembungkusan teh susu Raya edisi terhad yang biasanya kami nikmati sebagai dibawa pulang dari restoran mamak tetapi dengan peningkatan. The Alley memberi peluang kepada peminat mereka untuk menikmati teh susu kegemaran mereka dengan cara tempatan. Warga Alley boleh memilih mana-mana minuman daripada siri teh susu The Alley (kecuali garden milk tea) untuk berbuka puasa dengan pembungkusan ikat tepi edisi terhad.

The Alley’s Ikat Tepi bukan sahaja membenarkan peminat minum teh susu mereka dengan cara terbaik Malaysia tetapi juga mengisi semula teh susu mereka sehingga tiga kali secara percuma dengan kegemaran peminatnya, Teh Susu Earl Grey. Pembelian sekali The Alley’s Ikat Tepi boleh memberi anda empat hidangan untuk menghilangkan dahaga pada hanya RM10.90 hingga RM12.90 bergantung pada pilihan teh susu anda.

Peminat juga akan menerima paket Raya istimewa dengan setiap pembelian Ikat Tepi The Alley. Setiap peket Raya mengandungi baucar istimewa dari The Alley seperti baucar isian semula ikat tepi percuma, baucar minuman percuma, baucar minuman percuma dan banyak lagi.

Minum Jangan x Minum Giveaway




Selain itu, peminat yang membeli Ikat Tepi The Alley boleh menyertai pemberian Minum Jangan x Minum dengan menyiarkan pengalaman minum teh susu ikat tepi mereka sendiri di Instagram Story atau Feed mereka, tag @thealley.my dan hashtag #MinumJanganXMinum. Sepuluh pemenang bertuah akan pergi dengan empat baucar minuman percuma, satu daripada setiap siri. Sertai giveaway pada bila-bila masa dari 21 April hingga 4 Mei 2022.

Pergi ke mana-mana cawangan The Alley di seluruh Malaysia dan dapatkan Ikat Tepi The Alley untuk teh susu kegemaran anda. Anda boleh membelinya dari jam 6:30 petang hingga 9:30 malam setiap hari sahaja di kedai bermula dari 21 April hingga 4 Mei 2022. Ikat Tepi The Alley hanya tersedia dalam pilihan sejuk.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang kempen Minum Jangan x Minum The Alley, nantikan laman Facebook The Alley’s Malaysia dan Instagram di @thealley.my.








2 ulasan:

  1. Balasan
    1. Kann bulan puasa ni teh ais ikat tepu pun sedap hehehe dengan sejuknya lagi teliur..

      Padam