Aplikasi,

Jenama Teh Gaya Hidup Global Melancarkan Aplikasi BANM Alley

Selasa, Februari 01, 2022 Mahamahu 0 Comments

The Alley hari ini mengumumkan aplikasi ganjaran mudah alih baharu mereka yang dipanggil BANM Alley untuk meningkatkan pengalaman minum teh rakyat Malaysia. Aplikasi itu berjanji untuk menyampaikan pelbagai ganjaran seperti baucar dan hadiah untuk pengguna di seluruh Malaysia bermula dari 31 Januari 2022.



Sebagai hadiah alu-aluan kepada warga Alley-ians yang memuat turun aplikasi mudah alih BANM ALLEY, The Alley Malaysia akan memberikan kredit RM5 percuma untuk setiap pendaftaran. Pengguna juga boleh menambah nilai kredit pada akaun mereka dan membuat pembelian dengan mengemukakan kod bar dalam aplikasi mereka kepada juruwang. Pengguna kemudiannya akan mendapat mata untuk menebus baucar minuman dan pelbagai barangan bergaya.



Teh ialah salah satu minuman yang paling digemari dan dicari oleh ramai rakyat Malaysia dan kami berbangga untuk memulakan aplikasi mudah alih ini untuk menawarkan lebih penjimatan dan faedah sambil mereka menikmati minuman kami. Di The Alley Malaysia, kami ingin mengucapkan terima kasih kepada semua peminat kami kerana mereka terus menyokong dan menyukai minuman yang kami tawarkan melalui APP BANM Alley. Kepada semua warga Alley di luar sana, muat turun aplikasi mudah alih BANM Alley sekarang dan kongsi berita baik ini dengan rakan anda kerana kami telah menyediakan beberapa ganjaran menarik untuk anda,” kata Ng Ching Wai, Ketua Pegawai Eksekutif The Alley Malaysia.

Sempena perayaan Tahun Baru Cina yang akan datang, The Alley Malaysia akan mengadakan kempen Leret Ang Pao Maya untuk mereka yang telah mendaftar sehingga 28 Februari 2022. Anda akan menerima peluang untuk meleret ang pao maya di aplikasi untuk memenangi beberapa hadiah selepas mendaftar. Anda juga boleh merujuk rakan anda untuk memuat turun aplikasi BANM ALLEY melalui pautan rujukan anda sendiri (terdapat pada akaun anda) dan untuk setiap pendaftaran rujukan yang berjaya, anda (perujuk) akan menerima peluang tambahan untuk meleret ang pao maya. Terdapat hadiah menarik untuk dimenangi dengan meleret ang pao maya seperti baucar minuman, produk Dyson, produk Vivo, Apple Watch dan banyak lagi.



Aplikasi BANM ALLEY termasuk empat ciri utama yang muncul pada setiap halaman semasa melayari aplikasi untuk kemudahan pengguna iaitu:
1. Keahlian Alley - Tingkatkan tahap keahlian anda untuk menikmati banyak ganjaran dan mata.
2. Pusat Beli-belah Fesyen Berjenama - Lihat pelbagai barangan trendi dan trendi yang ada.
3. Permainan & Cabutan Bertuah - Hiburan tanpa henti untuk pengguna.
4. Menu Pra-Tempahan - Untuk memesan minuman kegemaran anda dari cawangan The Alley terdekat anda.



Bagi menikmati faedah aplikasi mudah alih baharu The Alley, peminat boleh memuat turun dan mendaftar untuk aplikasi BANM ALLEY, tersedia di Google Play Store dan App Store. Untuk maklumat lanjut mengenai aplikasi BANM ALLEY The Alley, pergi ke halaman Facebook The Alley Malaysia serta Instagram di @thealley.my.









0 Pandangan: