Chines New Year,

Hi-Tea Tahun Baru Cina Di Hotel Palm Garden Putrajaya a Tribute Portfolio

Jumaat, Februari 04, 2022 Mahamahu 2 Comments

Tahun Baru Cina adalah masa untuk berkumpul bersama keluarga dan rakan-rakan untuk menyambut Tahun Baru Imlek. Loh Sang selalunya mesti dilambungkan untuk kemakmuran dan keinginan lain yang korang miliki untuk Tahun Baru. Hotel Palm Garden Putrajaya a Tribute Portfolio menawarkan santapan Tahun Baru Cina (CNY) dengan kelainan dengan Hi Tea bertemakan Chinese yang sederhana setiap Sabtu dan Ahad sehingga 13 Februari 2022 ini.



Dalam bufet kali ini korang boleh menikmati masakan Cina seperti Itik Panggang, Tumis Daging Lembu dengan Halia dan Bawang Merah, Udang dengan Telur Masin, Sup Ayam Herba Cina, Aneka Dim Sum dan banyak lagi. Untuk pencuci mulut, temui pelbagai jenis kuih CNY seperti Chinese Pancake, Kuih Lin Ko, Ladu Peng Pei, Lo Kam, Pomelo dan banyak lagi. Kemuncak bufet ialah sudut Yee Sang yang korang boleh makan, di mana korang boleh mengumpul perasa Yee Sang korang untuk mana-mana bilangan orang dalam majlis makan korang dan melambung sepuas hati korang.







Jika korang tidak berjaya menjamu selera untuk Hi-Tea Tahun Baru Cina, jangan risau kerana Hi-Tea Hujung Minggu biasa masih boleh didapati setiap Sabtu dan Ahad selepas musim CNY berakhir. Pilihan Hi-Tea Hujung Minggu termasuk sudut Sate, Goreng Goreng, Yong Tau Foo, Roti Canai secara bergilir-gilir. Pada hidangan utama, temui pelbagai jenis seperti Spring Rolls, Daging Lembu Minit Bakar, Sayap Ayam Goreng, Wantan Makanan Laut dan banyak lagi.





Hi-Tea Tahun Baru Cina Hotel Palm Garden Putrajaya a Tribute Portfolio tersedia setiap hari Sabtu dari 6.30 petang hingga 10.00 malam hingga 13 Februari 2022 tetapi akan diteruskan dengan Hi Tea Hujung Minggu hingga 27 Mac 2022.



Hi-Tea berharga RM98+ bagi setiap orang dewasa. Untuk tempahan, sila hubungi Palms Café di 603 8943 2233 atau 0163144101. Sertai aplikasi Marriott Bonvoy untuk menikmati diskaun pembukaan sehingga 31 Mac 2022.







2 ulasan:

  1. Kena dengan harga, kalau sedap boleh cuba ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sedap dan banyak pilihan makanan kat sini harga berpatutan... Tempat selesa...

      Padam