Campaign,

THE ALLEY Melancarkan 'Prosperous Deer Giveaway' Untuk Tahun Baru Cina

Ahad, Januari 23, 2022 Mahamahu 0 Comments

The Alley Malaysia hari ini mengumumkan "Prosperous Deer Giveaway" untuk Kempen Tahun Baharu Cina Ang Pao untuk rakyat Malaysia. Peminat Alley boleh berpeluang memenangi hadiah wang tunai sehingga RM388, RM288 atau minuman percuma selama sebulan.



Untuk menyertai The Alley's Prosperous Deer Giveaway, Alley-ians hanya perlu mengambil gambar paket The Alleys 2022 Edisi Terhad ang pao dan menyiarkannya pada suapan atau cerita Instagram mereka dengan hashtag #TheAlleyCNY2022 dan tag @thealley.my.

Pastikan anda mengikuti @thealley.my di Instagram untuk mendapatkan tempat anda menyertai giveaway dan anda boleh pergi dengan hadiah wang tunai RM388, RM288 atau bahkan sebulan penuh minuman percuma dari The Alley. Pemenang akan diumumkan melalui platform media sosial The Alley Malaysia.

Selain itu, The Alley Malaysia menawarkan peminat mereka 3 minuman pada harga RM28 sahaja sempena kempen Tahun Baru Cina mereka. Peminat boleh membeli tiga minuman daripada 6 minuman The Alley terpilih dengan hanya RM28 bermula sekarang sehingga 28 Februari 2022 di mana-mana cawangan The Alley di seluruh Malaysia. Anda juga akan menerima monogram edisi terhad, paket ang pao reka bentuk tanduk dan lut sinar.

Untuk maklumat lanjut mengenai pelancaran dan kempen mereka yang akan datang, nantikan laman Facebook The Alley Malaysia serta Instagram di @thealley.my.







0 Pandangan: