Online,

Jualan Akhir Tahun PG Mall Kembali Lebih Meriah

Isnin, Disember 14, 2020 Mahamahu 17 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada semua rakan-rakan sekalian. Pejam celik pejam celik kita dah sampai ke bulan penghujung tahun 2020. Tahun yang sangat mencabar buat semua orang. Tapi kehidupan harus diteruskan dan segala peluang serta promosi kena ambil tahu terutama hujung tahun ini. Memang banyak sangat yang pasti membuatkan kehidupan dan keperluan dapat dicari dengan mudah dan lancar.



Sepertimana sekarang ini di PG Mall iaitu salah satu platform e-dagang Malaysia no.1 yang telah ditubuhkan sejak tahun 2017 dan merupakan satu-satu e-dagang tempatan di Malaysia. Walupun masih muda tapi ia mampu memberi peluang pembelian atas talian yang terbaik kepada pengguna, ini terbukti kerana ia menduduki kedudukan ke 3 pilihan rakyat Malaysia dalam laporan laman web IPrice.



Sebab itu ia masih mampu terus bertahan dan juga menjadi pilihan rakyat Malaysia macam Maha. Sebagai antara pembeli atas talian tegar menggunakan platform yang selamat dan stabil ini menjadi keutamaan Maha. Terutama dari segi pembayaran atas talian dengan menggunakan applikasi e-dompet. PG Mall sekarang dah mula meluaskan lagi pembayaran melalui semua jenis e-dompet yang ada di Malaysia agar dapat buat pembelian dengan mudah dan selamat.



Itu lagi membuatkan Maha yakin untuk membeli kat sini baru seronok dan meriah. Sekarang ni PG Mall tengah melancarkan pula ‘PG Mall Year End Sale’. Lagi meriah Maha membeli dengan promosi hebat yang telah bermula dari 1 Disember hingga 31 Disember 2020 ni. Jadi masih banyak peluang untuk membeli segala keperluan.



Kat PG Mall ni Maha suka membeli barang seperti keperluan rumah, barangan runcit dan barang dapur. Buat ibubapa yang ada anak kecil boleh beli barangan kanak-kanak dan Bayi. Serta yang nak cari produk kesihatan dan kecantikan pun ada terutama untuk wanita. Bagi lelaki pula barangan automotif, sukan, peralatan elektronik dan fesyen memberi pilihan yang sangat banyak di sini.



PG Mall juga menyahut seruan kerajaan untuk promosi beli barangan tempatan melalui #BarangBaikBarangKita. Itu lagi bagus kerana kita beli barang tempatan yang dijamin berkualiti standing barang luar negara. Kalau beli barang tempatan penghantaran lagi cepat dan mudah betul tak. Bawah ni Maha senaraikan 5 antara kedai tempatan yang ada mungkin boleh bagi kemudahan kepada korang nak mencari barang buatan tempatan.

Costplus Online




Macam Maha yang suka memasak mencari keperluan dapur seperti perkakasan memasak mudah dengan adanya Khind by Costplus Online. Macam-macam barangan elektrik yang memudahkan kerja memasak dengan tawaran harga ada kat sini. Hari tu Maha mencari Air Fryer dan kat sini pun ada harga sangat berpatutan dan bebloi beli best lah.

Diva Scarf




Wanita pula kalau nak cari tudung atau scarf yang cantik dan padan dengan baju serta mudah di gayakan ada satu kedai yang Maha boleh cadangkan iaitu Diva Scarf. Maha pun beli kat sini bukan nak pakai sendiri tapi nak hadiah kepada mak dan juga adik perempuan. Kalau yang ada isteri boleh beli hadiah pada isteri lagi lah makin sayangkan.

M Plus Sdn Bhd




Produk untuk penjagaan kesihatan wanita dan lelaki pun ada korang boleh singgah di M Plus Sdn Bhd. Kat sini semua barang yang berkualiti serta dijamin sampai pada masanya kalau dilihat pada ranking yang diberikan oleh pengguna. Boleh dapat seperti Coconut Oil dan juga Organis Diaper Balm yang sesuai untuk kulit kanak-kanak pun ada.

Mizu Official Store




Bagi abang-abang dan kaum lelaki pula mesti suka kalau pergi kat Mizu Official Store ni kerana kat sini ada macam-macam barang khas untuk penjagaan kenderaan. Boleh dapat seperti MIZU WAX Genuine, Gear Oil, Car Wash and Shampoo dan macam-macam lagi. Bila beli dah boleh buat sendiri kat rumah lagi jimat dan senang.

Trendy Valley




Ini juga salah satu kedai yang ada dalam PG Mall menjual barang buatan tempatan iaitu Trendy Valley. Ini kalau ibu-ibu suka lah beli pakaian untuk anak-anak. Bagusnya pakaian dihasilkan adalah Organic Bamboo yang berkualiti dan terbaik. Ada macam-macam design dan juga saiz untuk kanak-kanak dari usia 6 hingga 12 bulan.



Lagi menarik yang membuatkan Maha beli kat PG Mall sempena dengan jualan akhir tahun ini adalah kerana ada tawaran PENGHANTARAN PERCUMA. Mana nak dapat tempat lain. Kalau korang beli barang minima RM30 boleh dapat tawaran penghantaran percuma sepanjang promosi ini sahaja. Jadi boleh lah jimat lagi di situkan.



So tunggu apa lagi kena lah beli sekarang selagi masih ada promosi hebat hujung tahun ini. Buat persiapan awal lagi senang. Boleh layari kat https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=773 dan nanti daftar situ ok. Maha dah mula jatuh cinta beli kat PG Mall ni memang bestlah. Tak terasa pun kerana seronok membeli sambil berjimat.


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform 
#ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #yes #yearendsale2020 #freeshipping 






17 ulasan:

  1. macam2 sale yang ada..serius jadi rambang mata tengok..ada je benda nak tengok stiap hari dlm web pgmall ni.haha

    BalasPadam
  2. tak pernah tahu pulak brand diva scarf ni tapi bila belek memang banyak yang cantik! Boleh memborong dekat PG Mall ni!

    BalasPadam
  3. Wowwwww kemain sale hujung tahun kat PGMall ye. Kalau macam ni memang faa borong lah.... Lagi lagi produk khind pon ada sale

    BalasPadam
  4. Menggoda betul sales PG Mall ni! Tudung tu cantik betul 😍

    BalasPadam
  5. warghhhh ... ralit tengok shopping ye Maha. Sal memang takleh masuk PGMALL ni sebab skali masuk sure lama yakmat kat situ. Pastu dalam bakul shopping takyah tanya la banyak mana...kihkihkih

    BalasPadam
  6. PG Mall ni my fav online shopping platform sebab ada jual Emas! Yayyy! Tak tipu tau. Selamat sampai ke rumah. Hehehe.

    BalasPadam
  7. racun suruh shopping pulak. haha! fd pernah shopping kat pgmall and puas hati sebab servis diorang lajuuuu

    BalasPadam
  8. Heyyy.. Ni konsep shopping berjemaah ke? Siap pasang kat TV tu. Hahaha, baru la puas hati nak membelek barang kannn... Btw, menarik juga barangan yg dijual kat PG Mall ni kan

    BalasPadam
  9. Oohh kita memang tengah nak cari airfryer murah ni. Ada jumpa satu aritu, kena preorder la pulak. Nanti nak cuba tengok dkat Costplus Online tu la

    BalasPadam
  10. Barun nak bernafas jualan doblas doblas, dah masuk plak hujung tahun punya sale...arghhhhh, jap nak check baki c-wallet jap hahahaha

    BalasPadam
  11. aiyooo so many sales in december! definitely adding pg mall to the list and enjoy all the offers and perks while they last hehe

    BalasPadam
  12. wow can't miss this year end sale at PG Mall. Nak beli Khind products so nice they have promto with Costplus Online.

    BalasPadam
  13. PG Mall ada sales lagi. Rambang mata tengok sales banyak sangat. Suka jugak shopping dekat PG Mall.

    BalasPadam
  14. Time jualan akhir tahun ni la kita ambil kesempatan untuk shopping dengan harga yang berbaloi kan! Yaya memang dah install apps PG Mall dalam hp hee

    BalasPadam
  15. Alamakk... Kenapalah asyik buat sales je ni... Pening kepala mikir nk shopping apa. Hahaha... Ok satgi nak usyar pgmall lagk..

    BalasPadam
  16. Kita dah shopping dah awak. Tak tahan twngok ada promosi harga murah-murah. Memang aim nak shopping hujung tahun sebab diskaun mesti banyak

    BalasPadam
  17. Aku mmg suka jualan pgmall ni. Berbaloi macam2 ada.. dah beli gold.. otw tunggu sampai hahah

    BalasPadam