BaWangChaJi,

BaWangChaJi Melancarkan Minuman Snowy Berry Semperna Meraikan Krismas

Jumaat, Disember 11, 2020 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada semua rakan-rakan sekalian. Tahun ini, Krismas akan semakin meriah kerana ada ahli terbaru dan bermusim di BaWangChaJi, Snowy Berry akan ditambahkan ke rangkaian Snowy Series. Snowy Berry yang baru dilancarkan berharga RM18.90 untuk memenuhi selera anda dari 15 Disember dan seterusnya di semua cawangan di Malaysia. 



Bagi peminat minuman ini juga akan tenggelam dalam suasana Krismas yang menggembirakan kerana mereka berpeluang memenangi hadiah Krismas eksklusif dari BaWangChaJi hanya dengan menyertai kempen on-ground ‘BaWang Christmas Wish Tree’ dan hadiah dalam talian ‘All I Want for Christmas’.

Snowy Berry, ciptaan minuman sihat dengan Signature Market


Snowy Berry adalah hasil kerjasama BaWangChaJi baru-baru ini dengan Signature Market untuk meningkatkan kepuasan peminum teh dengan menawarkan pilihan lain yang sihat dan enak. Snowy Berry yang baru menampilkan topping dari Signature Market yang akan menjadikan minuman sebagai pilihan terbaik bagi orang yang suka mendapatkan nutrien dos harian mereka dan memuaskan keinginan teh Jasmine pada masa yang sama. 



Fruity Strawberry Crunch yang dikeringkan beku terbuat dari strawberi semula jadi yang telah dikeringkan dengan beku untuk mengekalkan nutriennya sementara Crunchy Nuts Symphony Granola terdiri daripada kacang panggang, biji dan gandum dalam campuran gula merah dengan kekenyangan kaya mentega kacang.

‘BaWang Christmas Wish Tree’

BaWangChaJi juga akan mendapat dua hadiah dari 15 hingga 25 Disember 2020 untuk menambahkan lebih banyak kegembiraan pada musim perayaan ini. Untuk ‘BaWang Christmas Wish Tree’, peminat teh yang mengunjungi kedai-kedai BaWangChaJi akan diberikan kad ucapan khusus untuk menghiasi pokok Krismas yang ditetapkan hanya dengan membeli dua minuman. 



Peserta diminta untuk menulis ucapan selamat Krismas dan maklumat hubungan mereka untuk berpeluang memenangi Kad VIP-Bulan BaWangChaJi di mana mereka layak menebus minuman percuma setiap hari selama sebulan.

Yang Saya Mahukan untuk Krismas


Selain daripada kempen pemberian tanah, rakyat Malaysia dipersilakan untuk turut serta dalam pemberian dalam talian ‘Semua yang saya mahukan untuk Krismas’ hanya dalam tiga langkah mudah:

1. Ikuti BaWangChaJi di Facebook dan Instagram
2. Komen di laman media sosial - Yang Saya Mahukan untuk Krismas ialah Snowy Series + [sebarang produk BaWangChaJi yang anda mahukan], jangan lupa untuk hashtag #BWCJSnowyChristmas #BaWangChaJiMalaysia.
3. Seterusnya, tandakan rakan anda untuk menyertai ‘giveaway’ dan tingkatkan peluang untuk menang
Seorang pemenang akan dipilih setiap hari untuk menikmati satu set siri bersalji termasuk Snowy Berry terbaru dan satu minuman BaWangChaJi yang paling mereka mahukan sepanjang tempoh 10 hari kempen.



Snowy Berry dan ‘BaWang Christmas Wish Tree’ yang baru akan tersedia di semua kedai BaWangChaJi di Malaysia dengan waktu operasi seperti yang disenaraikan di bawah:

● Sri Petaling, KL 11 pagi - 12 pagi
● Bandar Bukit Jalil, KL 11 pagi - 10 malam
● Kepong Menjalara, KL 11 pagi - 12 pagi
● Sunway Velocity Mall, KL 10 pagi - 10 malam
● Cheras Trader Square, Selangor 11 pagi - 12 pagi
● SS2, PJ 11 pagi - 12 pagi
● Damansara Uptown, PJ 12pm - 12am
● Jalan Kimberly, Pulau Pinang 11 pagi - 11 malam
● Mount Austin, JB 11 pagi - 12 pagi
● Pusat Beli-belah Toppen, JB 10 pagi - 10 malam
● Kota Syahbandar, Melaka 11 pagi - 12 pagi
● Kuantan Star City, Pahang 11.30 pagi - 11.30 malam

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai acara dan promosi BaWangChaJi Malaysia, ikuti halaman Facebook dan juga Instagram di @bawangchaji_my.









0 Pandangan: