Chines New Year,

Abang dan Kakak Domino Berkeliaran Di Stesen Sentral Dan TBS

Selasa, Februari 04, 2020 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Semangat Tahun Baru Cina terus diraikan apabila pasukan Domino menyebarkan rasa bersemangat dengan mengedarkan pizza di KTM KL Sentral dan Terminal Bersepadu Selatan (TBS), merawat rasa lapar sepanjang perjalanan yang menyenangkan ketika mereka kembali ke kampung halaman masing-masing. 

Senyuman boleh dilihat di sekeliling sebagai Domino's Pizza yang lazat bersama-sama dengan paket Ang Pow eksklusif yang diedarkan dengan gembira. Timbalan Menteri Pengangkutan, Yang Berhormat Dato 'Kamarudin Jaafar juga merupakan sebahagian daripada kegembiraan perayaan di KTM KL Sentral semasa pengedaran beg dan piza kepada pengguna.

Di samping menyediakan pizza kepada penumpang, Domino juga berkongsi pizza dengan pasukan yang bertugas di KTM KL Sentral dan TBS sebagai tanda penghargaan atas sokongan dan dedikasi mereka yang teguh untuk melayani para penumpang semasa salah satu tempoh perjalanan paling sibuk di negara itu .

Bersempena dengan musim perayaan, Domino's Pizza juga menandakan pelancaran kempen terbaharu yang merupakan tawaran Buy 1 Free 2, yang bertujuan menyediakan tawaran hebat dan penjimatan yang lebih besar bagi para pelanggan untuk berkongsi momen berharga dan hidangan yang lazat dengan rakan dan keluarga sementara juga menjadi cara memberi kepada yang kurang bernasib baik. 

Setiap pembelian salah satu pizza Xtra besar atau satu pizza besar atau satu pizza biasa, pelanggan boleh menikmati dua barangan percuma yang terdiri daripada pizza biasa dan roti percuma, yang membolehkan mereka menjimatkan sehingga RM 41.40. Ambil tawaran Buy 1 Free 2 yang hebat ini sebagai peluang untuk membayarnya kepada orang yang kurang bernasib baik dengan tawaran yang tiada tandingan ini! Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Domino's Pizza Malaysia dan promosi yang berterusan, lawati kami di http://www.dominos.com.my/.








0 Pandangan: