Aduan,

Jawapan Daripada SKMM Isu Email Beracun

Jumaat, Jun 08, 2012 Mahamahu 0 Comments


Salam semua kawn2 dan pembaca setia blog Mah@mahu. Jutaan terima kasih kepada anda kerana menjadikan blog Mah@mahu ini sebagai sumber rujukan dan panduan anda. Hari tu Mah@mahu ada buat 2 entry untuk permasalahan email beracun yg tidak menyenangkan nak tgk klik sini. Mah@mahu pun telah membuat pengaduan kepada pihak berwajib iaitu Suruhanjaya Komunikasi Dan Multimedia Malaysia atau SKMM. Mah@mahu menggunakan sumber yg betul agar tiada keraguan kepada segala kemuskilan yang timbul.

Ni adalah jawapan yang Mah@mahu terima daripada pihak mereka pada 7 June lepas :-

 
Satu jawapan yg selamatlah, ia tak ubah seperti satu nasihat biasa daripada mereka sebagai tanggungjawab mereka. Namun bukan lah jawapan yg konkrit untuk Mah@mahu ambil tindakan. Sebab Mah@mahu tanya perlu ker untuk membalas email ini atau perlu abaikan. Tapi tiada apa2 kata mereka hanya minta untuk berhati-hati sahaja. So Mah@mahu tak tahu mcm mana nak report lagi tentang isu email beracun ini.

Mungkin sesetengah pihak perlu pantau menda ini dengan lebih seriuslah bukan sekadar melepas batuk di tangga. Mungkin juga mereka ada level tahap kritikal kepada beberapa isu email ini dan isu yg di hantar oleh Mah@mah adalah pada tahap biasa so itu lah jawapan yg sepatutnya dihantarkan. Tak tahu lah itu cuma andaian sahaja apa pun terima kasih SKMM kerana sudi membaca aduan Mah@mahu. Kawn2 ada tak kes mcm ni.?? Gunakan kuasa kita.