Berita,

Pondan Berjaya Sertai MISS WORLD

Selasa, Mac 27, 2012 Mahamahu 0 Comments

Salam kepada semua pembaca. Hari ni berita yg makin menjadi2 di kalangan masyarakat kita tentang pertukaran jantina. Itu lah yg juga di hadapi oleh juri program pencarian ratu cantik dunia apabila seorang peserta Miss Universe Canada merupakan seorang transsexual. Beliau yg telah memenangi Miss Universe Canada merupakan seorang yg di lahirkan lelaki dari kecil dan telah menukar jantina apabila berusia 19 tahun.


Ia mengejutkan pihak juri acara antarabangsa itu maka telah membuat keputusan menggugurkan penyertaan peserta tersebut kerana bukan seorang wanita asli. Mengikut syarat utama dalam pertandingan tersebut peserta mestilah seorang wanita yang memang dilahirkan sebagai wanita dari kecil. Namun pihak pengurusan program tersebut membantah dan tetap mempertahankan hak beliau untuk bertanding.

Jenna Talackova merasakan diri beliau seorang wanita pada awal usia 4 tahun lagi. Telah mengambil pil hormon untuk menggalakkan jantina kewanitaan dalam diri beliau. Namun itu semua tidak cukup untuk melayakkan beliau terus berada dalam pertandingan tersebut. Mcm2 lah dunia sekrang ni kan makin menjadi2 lak org nak tukar jantina. Kat Malaysia ni lagi dashyat siap ada acara Miss Maknyah Malaysia lagi huhuhuhu. Tu kesan sebab tak dpt masuk Miss World dpt Miss Maknyah pun jadilah kan huhuh..