Food Review,

Subway Malaysia Berikan 10,000 Sandwiches Kepada Frontliners Sempena Pelancaran SUB Rendang Pertamanya

Isnin, Julai 19, 2021 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada semua rakan-rakan yang dikasihi sekalian. Ketika negara terus bergerak dengan program imunisasi nasionalnya, Subway Malaysia akan menyumbangkan 10,000 sandwich sebagai penghargaan dan sokongan untuk barisan hadapan dan sukarelawan di pusat vaksinasi yang bekerja tanpa lelah untuk melindungi rakyat kita.



Mendapat inspirasi dari menu terbarunya hidangan unik dan lazat yang telah lama disukai oleh rakyat Malaysia dalam pelbagai perayaan. Sub Rendang adalah sandwich Subway pertama di Malaysia yang menampilkan rasa tempatan yang ikonik. Dengan pelancaran ini, Subway Malaysia bertujuan untuk menyemarakkan semangat patriotik dengan menyumbangkan sehingga 10,000 sandwic Subway kepada pekerja penting yang berdiri di barisan hadapan dalam pertempuran tanpa henti melawan Covid-19.


"Makanan, dan rendang khususnya, dengan rasa yang sangat kuat dan aromatik, adalah rasa cinta Malaysia. Ini adalah bagaimana kita saling menyapa, bagaimana kita memelihara dan menunjukkan kita peduli. Ini juga bagaimana kita menunjukkan solidariti baik pada saat perayaan dan kesulitan," kata Samad Shariff, Pengarah Negara Subway Asia Tenggara, Hong Kong dan Macau.



"Berikutan kejayaan kempen Ramadan tahun lalu di mana Subway telah menyumbangkan 10,000 sandwich Subway kepada barisan depan, para gelandangan dan mereka yang memerlukan, Subway Malaysia sekali lagi ingin mengucapkan terima kasih kepada orang-orang yang mempertaruhkan hidup mereka untuk menjaga negara," Beliau menambah lagi. Usaha menjaga kesihatan dan keselamatan negara berada di tangan mereka, sumbangan 10,000 sandwich Subway Malaysia akan menyediakan makanan sihat dan berkhasiat kepada barisan hadapan dan sukarelawan yang berusaha melindungi rakyat.



Dalam meraikan pelancaran sandwich pertama Subway Malaysia yang menampilkan rasa tempatan yang unik, korang yang duduk di rumah untuk mengekang penyebaran Covid-19 berpeluang memenangi baucar FoodPanda bernilai RM100. Tempah melalui dalam talian dan penghantaran dapat digunakan untuk menebus Rendang Subs yang enak ini. Ia dibuat dengan rempah kaya aromatik dan sayuran segar dengan isi ayam atau daging lembu yang tidak dapat dinafikan oleh pencinta rendang.



Bagi memengangi baucer itu, para peserta hanya perlu berkongsi video "Rendang Nation Anthem" - lagu surat cinta yang dibintangi oleh Zee Avi, NYK, Shak dan Haneri. Kongikan di Facebook korang bersama dengan kapsyen kreatif "How Rendang Can Unite Us All". Peraduan ini telah dibuka bermula dari 7 Julai hingga 24 Ogos 2021. Jumlah baucer untuk dimenangi bernilai RM50,000. 500 peserta dengan kapsyen paling kreatif akan dipilih dan diberitahu melalui Facebook Subway Malaysia pada  tanggal 31 Ogos 2021 nanti.



Subway Malaysia Rendang Subs yang harum dan memikat yang terasa seperti rumah boleh didapati melalui penghantaran melalui Foodpanda dan GrabFood, atau melalui bungkus dari semua restoran Subway di seluruh negara. Ia telah dijual bermula dari 7 Julai hingga 14 September 2021. Untuk mengatasi penyebaran Covid-19, Subway Malaysia memastikan kesihatan dan keselamatan semua pekerja dan pelanggannya dengan prosedur keselamatan dan kebersihan yang lebih ketat dan tinggi.

Dapatkan aklumat lebih lanjut sila layari https://subwayisfresh.com.my







0 Pandangan: