Cenderamata,

Cenderamata Khas Sempena Acara Sukan Boleh Tempah Di Printcious

Selasa, September 15, 2020 Mahamahu 2 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada semua rakan-rakan sekalian. Kalau korang pernah tengok dalam mana-mana acara dan juga aktiviti sukan mereka suka buat macam tshirt design sendiri, pastu ada topi, lanyard, juga ada macam-macam lagi lah sebagai cenderamata. Kenang-kenangan dan juga tanda bahawa korang pernah join aktiviti tersebutkan.


Mungkin masih tertanya-tanya kat mana nak buat tempahan semua itu. Maha dah buat tempahan beberapa barang untuk peribadi sendiri kat Printcious.com. Sebab apa Maha suka buat tempahan kat sini kerana mereka sediakan platform online yang sangat mudah untuk kita buat rekaan sendiri pada barang yang kita nak. Mereka juga sediakan pekhidmatan untuk buat tempahan banyak bagi acara-acara yang korang nak anjurkan tu. 



Lepas sahaja kita dah pilih barang apa kita nak lepas tu kita buat pulak rekaan apa yang kita nak print dan hantar pada mereka secara online sahaja. Lepas tu kita buat bayaran secara dalam talian dan tunggu lah barang kita sampai mereka akan post terus ke rumah sangat mudah. Macam yang Maha dah buat ni iaitu topi dan juga sport flasks. Sesuai untuk siapa yang ada merancang nak buat program outdoor aktiviti dan juga program sukan.



Jadi tempah kat sini dalam kuantiti yang banyak dan nanti akan mereka hantar pada kita. Topi ni mereka ada design sendiri dan juga design yang kita nak print pun boleh juga. Ada macam-macam warna yang Maha pilih ni hitam putih lah. Begitu juga dengan sport flasks iaitu botol air. Selalu orang bawa pergi joging atau juga riadah luar rumah untuk bekal minuman sebab dalamnya ada straw sekali tau. Ada macam-macam warna dan juga design korang boleh buat.



Selain itu juga, Maha hari tu ada tempah sekali bantal sebab nak buat bantal khas untuk letak kat ruang tamu. Tengok bantal atau kusyen ni sangat sesuai letak kat sofa depan ruang tamu atau juga nak exclusive letak atas katil. Comel jer kan ada wajah korang atau orang tersayang ker nak letak pun boleh buat peneman tidur hehehe. Design kusyen ni boleh letak depan belakang ikut korang.


Last sekali Maha order iaitu Puzzles ni ada macam-macam saiz dan juga bentuk. Kalau korang tengok kat laman web mereka ada yang bentuk segi empat tepat dan juga ada yang bentuk love. Korang boleh letak design yang korang nak atas tu nanti mereka print seperti bentuk puzzles. Kalau korang nak framekan pun boleh menarik sangat. Jadi siapa ada plan untuk buat acara atau juga nak buat cenderamata pergi layari printcious.com ni. Buat untuk kuantiti sikit boleh banyak pun boleh juga. Terpulang pada korang lah. Makin banyak print makin dapat harga yang berbaloi. 

Tempahan atau juga pertanyaan lanjut boleh layari :






2 ulasan:

  1. Betul3x... LeYa pun seronok dengan laman web Printcious.com ni.. Mudah sangat. Semua ada kat situ.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Seronokkan main design-design and print out buat kenangan atau cenderamata hehehehe boleh buat giveway ni wakakakka..

      Padam