Food,

Nicsmann 1940s by Lewré Kini Di Puncak Sky Avenue Genting Highland

Rabu, Jun 27, 2018 Mahamahu 13 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Sapa yang rancang untuk menaiki puncak Genting Highland bulan depan korang boleh datang cuba restoran yang bakal dibuka tak lama lagi. Nicsmann 1940s by Lewré adalah restoran dan lounge berkonsepkan Fine Casual Dining.


Tapi dengar cerita restoran Nicsmann 1940s by Lewré ini akan ada dua tingkat yang unik. Dimana bahagian bawah menyediakan hidangan sarapan pagi dengan suasana sejuk dingin bersama lubang api untuk memanaskan diri. Macam kat luar negara lah. Manakala tingkat atas pula Nicsmann Rooftop direka sebagai bar hiburan dengan dart machines, pool tables dan banyak lagi, menyedia pemandangan panoramik di balkoni terbuka.

Maha tak dapat gambaran lagi sebab restoran Nicsmann 1940s by Lewré ini macam mana rupanya kerana masih dalam renovation dan dijangka akan dibukan awal bulan depan. Di sini menyajikan hidangan terbaik dari masakan Barat & Asia yang istimewa seperti Parmigiano Reggiano Cheese Wheel Pasta, Squid Ink Pasta dan banyak lagi semua sedap-sedap katanya.

Selain daripada menghidangkan makanan mereka juga menyajikan live performances, phenomenal parties, events dan macam-macam lagi. Kalau korang pernah pergi cawangan mereka yang terletak di TREC Kuala Lumpur dan Starling Mall Damansara mesti dah biasa dengan segala yang menarik di restoran Nicsmann 1940s by Lewré ini. 


Kalau korang ada merancang untuk percutian ke City of Entertainment. Jangan lupa merasakan hidangan dan hiburkan hanya di Nicsmann 1940s by Lewré di Sky Avenue level berapa tak pasti lagi. Korang nak info lanjut tentang restoran ini dan juga sedikit sebanyak tentang banyangan mereka boleh ker laman sosial mereka. Maha pun ada plan untuk ke sana kalau berkesempatan.

Tempahan dan pertanyaan layari :-






13 ulasan:

  1. It's great to hv another new branch.. congrats to Nicsmann 1940s by Lewre.. more yummy food to dine in.. yeah~~~~

    BalasPadam
  2. wow congrats! tapi kan uols ada wine tu? apa status restoran ni ya nak tau jugaa

    BalasPadam
  3. waaa...menarik ni..macam2 ada kat atas sana tu..harap harga nun reasonable

    BalasPadam
  4. Lap air liur tengok gambar pertama tu..boleh makan tak ni? Khai kata ada wine tu? acaner ni..tak tahan nih....

    BalasPadam
  5. Please bawa Rawlins sekali kalau Maha ke sana. Thanks in advance En Maha yang baik hati kerana akan bawa Rawlins sekali kelak. TQ En Maha

    BalasPadam
  6. Rindu ingin ke puncak Genting Highland. Sdh lama tak kesana. Btw lihat gambar2nya tuh langsung lapar hehehee

    BalasPadam
  7. I miss Genting, only manage to go last year when they opend the new place, now they have so many good restaurants up there!

    BalasPadam
  8. Baru je naik genting. Harga makanan macam biasa boleh tahan juga. Baru nak terliur tengok gambar tu. tapi nak tahu juga status restoran tu kot2 tidak diragui boleh lah pujuk encik laki kalau kesana :)

    yanmieonline.com

    BalasPadam
  9. Hah penulisan mcm ni la ruby cari. Ada blogger semalam copy paste aje. Aduii. Bagi la cukup 300 patah perkataan kan. Nak lg best. Tepek muka pi nicsmann ke. Hahaha. Restoran ni Halal ke Maha?

    BalasPadam
  10. Lobsters tu nampk sedap giler. Mesti padu rasa isi diakann. Aishhh bilalah dapat naik genting ni huhuhu

    BalasPadam
  11. Dri gambaran yang maha tulis nampak menarik sngat restorn ni. Kalau sis ke sana bolehlah singgah utk nikmati seafood dia. Nampak sedap je tgok

    BalasPadam
  12. Racheal pun nampak this restaurant under renovation. Nicsmann is well-known with their brands ya. cant wait to try this

    BalasPadam
  13. Wow Lewre ada restoran, ketinggalan keretapi betul. Dulu suka sangat pakai kasut Lewre.

    BalasPadam