Cheers Cheese,

Cheers Cheese IOI City Mall Putrajaya

Rabu, Disember 27, 2017 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Nak rasakan minuman yang penuh dengan cheese melimpah di dalamnya. Kalau korang tak pernah rasa atau nak cuba apa kata datang ker Cheers Cheese IOI City Mall Putrajaya. Baru-baru ini mereka mengadakan sambutan pembukaan cawangan tersebut.


Berkesempatan dengan pembukaan cawangan kedua mereka ini Cheers Cheese telah menawarkan 100 minuman percuma untuk pelanggan terawal yang datang ke kedai mereka. Jadi Maha adalah antara yang terawal datang pada 23 Dis 2017 yang lepas. Kalau makan dan minum free ni memang tak lepaskan peluang.


Selain tu juga bagi pelanggan yang datang membeli 1 minuman akan dapat 1 lagi minuman secara percuma. Itu semua hanya pada hari pembukaan tersebut bagi meraikan kedai minuman ini. Kalau korang shopping kat IOI City Mall Putrajaya naik level 1 kat area center court tu adalah nampak kedai minuman ini.



Pada hari pembukaan itu pelanggan awal boleh pilih antara 3 minuman yang menjadi trademark mereka iaitu Cheese Jasmine Green Tea, Cheese Milk Tea dan Cheese Four Season Tea. Sebab boleh pilih satu jer Maha cuba yang Cheese Milk Tea. Memang penuh dengan cheese atas minuman ini. 


Kalau korang berbaris untuk tempah minuman kat situ korang boleh tengok bagaimana mereka menghasilkan minuman itu. Boleh tengok krim keju yang dibuat sendiri yang sangat pekat dan likat mereka letakkan dalam minuman ini. Bila korang hirup memang terasa sangat segar dan menyegarkan.



Kedai ini mesra muslim masih dalam proses untuk mendapatkan persijilan halal dari JAKIM. Tapi tak perlu risau kerana mereka menggunakan produk yang selamat bebas daripada bahan tiruan dan juga pastinya segar. Harga minuman dan makanan kat sini pun sangat berpatutan dengan kualiti dan kesedapan yang mereka berikan. Nak tahu lebih lanjut kena datang sendiri lah kat Cheers Cheese untuk menikmati semua minuman special mereka. Selamat mencuba semua ok.

Promosi dan info lanjut layari :-






0 Pandangan: