Botanic Health,

Rahsia Herba Cina 100 Tahun Dalam Produk Lynnity Untuk Kesihatan Semua Peringkat Usia

Ahad, November 19, 2017 Mahamahu 9 Comments

Salam sejahtera kepada  semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Sinonimnya ada tiga perkara yang orang biasa akan cari kat dunia ini iaitu nak kuat, nak umur panjang dan nak putih betul tak. Kalau nak kuat tu biasalah dan macam-macam jenis minuman kopi yang pelbagai nama ada kat Malaysia ni.


Kemudian nak panjang umur untuk boleh buat pelbagai perkara lagi kat dunia ni selagi tak kaya. Lepas tu nak putih kalau tak nak putih tak keluar pelbagai produk minuman untuk memutihkan kulit tu yang selalu taja program tv kan. Kalau korang nak apa sepajang masih hidup ini nak kaya tu semua orang nak tapi kalau sakit tak guna juga kan.


So mula dari sekarang ni kena jaga kesihatan luar dan dalam. Kalau setakat luar jer sihat tapi dalam tak sihat lagi tak guna. Menggunakan bahan semula jadi dalam produk adalah satu keutamaan yang dicari rakyat Malaysia sekarang ni. Yang pasti selamat dan berkualiti sebab tu 'Biarkan Landang Menjadi Farmasi Anda'.


Ramuan Tradisional Teknologi Moden


Korang tahu tak tu moto untuk produk apa. Itulah dia keutamaan produk Lynnity yang menggunakan herba Cina cukup popular dan digunakan sejak 100 tahun dulu. Walupun menggunakan herba tradisional tapi mereka menghasilkan dengan teknologi moden mengikut peredaran masa.


Penjagaan luaran untuk sengal-sengal bahu dan sakit tengkok boleh guna produk Lynnity Relief. Ia adalah gabungan minyak tulen dan herba memberikan sensasi yang menyegarkan, menyejukkan semasa atau selepas senaman, dengan aroma yang menarik. Kegunaan luaran terutama mereka yang aktif tak kisah bersuka mahu pun bekerja. 


Paling best produk mereka ini didatangkan dalam bentuk botol roll-on macam ni senang nak guna tak meminyakkan tangan. Kalau minyak biasa selalau kena tuang kat tangan pastu baru sapu kat bahagian yang nak digunakan tapi ini tidak. Hanya gosok sahaja dah terus dapat rasa kehebatannya.



Maha selalu gunakan minyak ni kat tengkok dan bahu bila lenguh mengadap komputer jadi gosok jer terus rasa lega dan relax. Baunya pun tak tengit macam minyak urut biasa yang bau agak kuat. Kalau orang lelaki yang suka pergi gym pun boleh sapu kat bahagian sendi-sendi yang lenguh dan rasa ketat akibat angkat berat.




Juga produk ni boleh guna untuk kanak-kanak memberi mereka daya tumpuan yang lebih dalam pembelajaran kerana herba yang digunakan. Tambah kalau kanak-kanak selsema atau susah bernafas bolah sapukan minyak ini kat hidung dan dada ia dapat melegakan dalam masa yang pantas.

Minuman Penjagaan Dalam Tubuh



Tu baru produk kegunaan untuk luaran dan kini ada satu lagi produk kesihatan untuk kegunaan dalaman keluaran mereka juga. Memperkenalkan minuman Botanic Health yang boleh diamal oleh semua orang peringkat usia walaupun warga emas lagi digalakan. Tambah-tambah mereka yang ada masalah Osteoporosis atau masalah tulang belakang.


Botanic Health mengandungi bahan-bahan yang unik untuk melindungi tisu rawan, meningkatkan kepadatan tulang dan menambah mobiliti. Pengambilan intipati rutin boleh memberi manfaat kepada tulang dan sendi pengamalnya dan mencegah osteoporosis. Korang mesti tetanya bagimana rasanya betul tak, ia rasa buah sebab dalam minuman ini ada sekali Buah Manggis, Blue Green Algae dan Orthosiphon atau dikenali sebagai misai kucing. Rasa sedap boleh jadi minuman harian pagi, tenghari dan malam.




Dalam satu kotak ni ada 15 sachets 20gram hanya campur dengan air suam 200ml dan kacau sahaja dan terus minum sangat mudah. Macam cakap tadi bagus juga untuk semua golongan sebab ia banyak kelebihannya seperti:-

- Meningkatkan kesihatan tulang dan sendi
- Membaikpulih & mengekalkan kesihatan tulang & rawan
- Mengurangkan kesakitan & keradangan.
- Meningkatkan dan mengekalkan pergerakan fizikal
- Mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, meningkatkan kesihatan kardiovaskular

Paling penting ia adalah produk semulajadi dengan menggunakan sayur, herba dan buah-buahan. Jadi tak perlu nak risau tentang keselamatannya kerana produk ni telah diuji oleh GMP, HACCP, Halal Tested dan Lab Tasted. Ia adalah produk keluaran tempatan dan kalau nak beli boleh beli secara dalam talian kat laman web mereka. Selamat mencuba semua.

Nak beli dan info lanjut layari :






9 ulasan:

  1. aishhh..

    main calit-calit gitu aje eh..

    BalasPadam
  2. Wow menarik2.. Macam2 produk kesihatan sekarang yr.. Tinggal pilih je..

    BalasPadam
  3. Product kesihatan berasaskan bahan semulajadi mula mendapat perhatian masyarakat kita sekarang...

    BalasPadam
  4. Suka juga dua produk ni. Menarik sangat dan yang paling penting bahan-bahan yg natural yg segar dari ladang.

    BalasPadam
  5. Semakin lama semakin meningkat umur kita . So kesihatan luaran dan dalaman wajib dijaga dengan sempurna . Tak nak lah nanti bila sampai unur 40an dah sakit sendi sana sini kan

    BalasPadam
  6. Best juga produk ni ye. Yang calit2 tu senang nak bawa dan pakai. Pakai produk herba Cina rupanya.

    BalasPadam
  7. ramai yang cakap minyak Relief Essential tu best..

    BalasPadam
  8. Minyak relief oil tu ramai bagi feedback positif. Ni yang teringin nak ada satu simpan utk waktu kecemasan

    BalasPadam
  9. oil tu nampak menarik tu, macam tertarik nak 1 pulak hehehe

    BalasPadam