Buah-Buahan,

5 Minuman Jus Dan Coklat Yang Mesti Ada Dalam Peti Sejuk Untuk Tenaga Anak-Anak Ke Sekolah

Khamis, Januari 12, 2017 Mahamahu 8 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Mungkin bila dah start sekolah ni ibubapa mula fikir apa yang terbaik untuk anak-anak. Dari segi bekalan makanan mahupun minuman kerana kanak-kanak perlukan lebih tenaga untuk fokus dalam kelas dan aktiviti harian mereka.


Wow dah macam pakar motivasi pulak Maha bebelkan kat semua. Bukan apa sebab Maha ada beberapa minuman yang bukan sahaja sedap tapi juga mampu memberi tenaga kepada siapa yang meminumnya. Jangan risau minuman ni dijamin sihat dan Halal untuk semua orang minum.


Nama minuman ini adalah Origina Jus produk tempatan dan minuman ini mempunya beberapa perisa yang istimewa untuk pilihan korang. Paling Maha suka adalah Chocojoy Chocolate Milk. Memang kalau bagi coklat akan Maha minum berbotol-botol pun tak apa. Yang ni rasa coklat berkrim dan sesuai untuk kanak-kanak.


Ini kerana ia hanya mengandungi 9% kolesterol, rendah lemak dan tinggi dengan kalsium. Selain tu juga mereka menggukan pek yang mudah untuk dibawa dan juga mudah untuk diuruskan bila habis diminum lebih selamat dan menjaga alam sekitar.



Tu untuk yang coklat mereka juga ada mengeluarkan beberapa minuman dengan jus buah yang asli bersama dengan daun teh tulin. Antaranya yang sedap dan menarik adalah Origina Jus Epal. Korang dapat rasa jus epal yang asli bersama dengan teh terbaik. Juga ada Origina Jus Black Currant dan Origina Jus Delima. Semua ni ada vitamin juga antioksida yang di perlukan oleh tubuh.




Kemudian satu lagi ni lain sikit menggunakan Black Tea yang dicampur bersama dengan Lemon Juice. Rasa tetap sedap dan juga ada rasa lain yang sukar untuk diluahkan. Korang kena cuba sendirilah yer.


Mereka sebenarnya mencari sapa-sapa yang nak jana pendapat untuk menjadi pengedar atau stokis kepada produk minuman ini. Setakat ni kalau korang nak cuba dulu produk ni boleh dapatkan di beberapa  pasaraya seperti Matahari Supermarket di Taman Medan dan The 19 USJ city mall juga selected AEON


Harga pula dijual dipasaran untuk Chocojoy yang pertama tadi dijual hanya RM2.69 manakala Origina Jus bagi paket kecil 100ml RM1.00 dan Origina Jus paket besar pula RM2.49. Jadi sapa nak jadi usahawan minuman boleh cuba peluang ini sebab produk ni masih baru tak banyak lagi kat luar sana.

Nak dapatkan maklumat lanjut pasal produk dan cara nak jadi pengedar boleh hubungi meraka seperti di bawah:
Tel : 03 5519 5700
Laman web : origina2u.com
Facebook : www.facebook.com/OriginaJus







8 ulasan:

  1. Wahh...nampak sedap la... LeYa nak try la

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sedap akak yang saya suka ada coklat tu memang favorite hehehehe kanak-kanak suka juga...

      Padam
  2. model yang minum jus tu nampak sangat awesome la..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wakakaka model tu dah rupa bapak org huhuhuhu

      Padam
  3. Sally suka Jus Epal, sebab dia rasa sebiji macam kita makan buah Epal Fuji...manis manis pahit sikit tapi tetap sesuai untuk semua peringkat umur...pek 100ml pulak, tak puas rasanya!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe amboi manis manis pahit hehehe. Kita tetap suka coklat terbaik..

      Padam
  4. Balasan
    1. Bagus sesuai untuk semua peringkat usia.

      Padam