Eat Travel Write,

Menarik Di Penanggah Food Court @ Taman Warisan Pertanian Presint 16 Putrajaya

Rabu, Januari 06, 2016 Mahamahu 0 Comments

Menarik Di Penanggah Food Court @ Taman Warisan Pertanian Presint 16 Putrajaya - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Tak habis lagi cite perjalanan mencari makan Maha di Putrajaya. Sambung daru tahun lepas ke tahun baru ni hehehe. Sebab banyak sangat tempat makan yang sedap2 di Putrajaya korang boleh pergi. Sebelum ni Maha ada cite pasal tempat makan Presint 9. So kali ni satu lagi food court yang juga telah lama ada menyediakan makan tengahari dan makan malam.




Mana lagi kalau bukan Penanggah Food Court di Taman Warisan Pertanian. Food Court ni senang jer nak cari korang datang ker taman warisan ni dan dalam tu ada food court yang tersedia untuk korang nikmati semua makananya. Taman warisan ni terletak di Presint 16 Putrajaya dan ia adalah antara lokasi yang seringkali di adakan aktiviti pertanian sebab tu kawasan ini juga agak popular.



Kat sini bukan sahaja pusat untuk tanaman buah-buahan dan pokok2 yang berada di Malaysia malah korang boleh dtg untuk makan tengahari dan malam kat sini. Food court ini bukan hari2 menurut kata pemilik kedai di dalam ni dan ia di buka dari siang sampai malam. Kat sini pula ada banyak pilihan makanan yang sedap2 dan menarik2.


Kalau nak makan nasi campur pun ada kat sini, Nasi Dagang, Nasi Briyani, Nasi Ayam, Nasi Kukus dan macam2 lagi jenis nasi lah. Kemudian ada dessert seperti Pulut Mangga, ABC, Cendol dan macam2 lagi yang sedap2 belaka. So kalau korang datang jalan2 kat taman ni boleh singgah makan di sini.


Jadi jangan cakap kat taman warisan ni tak ada tempat makan ok kalau waktu office hour ramai orang pejabat datang makan kat sini. So Putrajaya ni banyak yer tempat makan yang sedap2 dan pilihan yang menarik untuk pengunjung yang datang. So Maha akan sambung lagi untuk tempat makan yang best di Putrajaya so tunggu. Selamat menjamu selera semua...

Jutaan terima kasih kepada semua yang membawa Maha untuk program 
Eat, Travel and Write Putrajaya
Penganjur program  
Partners program 
Only Mee, Hotel  Quickly, PICC, Cruise Tasik, Pengangkutan Awam Putrajaya Travel & Tours Sdn Bhd dan Tai Thong Group 







0 Pandangan: