Armada Hotel,

Armada Hotel Meraikan Ibu Dengan Hi-Tea Istimewa

Rabu, April 29, 2015 Mahamahu 0 Comments

Armada Hotel Meraikan Ibu Dengan Hi-Tea Istimewa - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Sempena dengan bulan 5 iaitu di kenali sebagai bulan sambutan hari ibu, Armada Hotel Petaling Jaya memberi ibu satu hidangan istimewa diraja pada Ahad Mei 10, 2015 bersama penyanyi vokalis berkuasa, potret keluarga dan hadiah glamor untuk di bawah pulang. 


Bagi anak2 yang mahu meraikan ibu mereka hanya dengan harga RM70++ setiap orang dewasa di Utara Coffee House. Seluruh keluarga boleh menjamu selera dengan hidangan istimewa Gado-Gado, Nyonya Nasi Pulut Kunyit dengan Ayam Rendang, Loh Mai Kai, Loh Bah, tauhu Chicken Roll, Fish Head Curry, Ketumbar Ayam, Sotong Kangkung dan pelbagai jenis kuih tradisional Malaysia. 


Berganda lagi sambutan hari ibu pada hari tersebut adalah persembahan Alfred Ho, yang digelar "Stevie Wonder of Malaysia" yang boleh meniru hampir sempurna dari pelbagai penyanyi, termasuk Elvis Presley, Cliff Richard, Engelbert Humperdink dan Pat Boone. Pasti ibu anda rasa lebih terharu apabila mengenang kembali nostalgia zaman muda mereka dalam majlis berharga seperti ini. 


Bukan itu sahaja, segala kenangan manis anda sepanjang sambutan hari ibu akan di abadikan dengan potret keluarga kenang-kenangan yang diambil oleh jurugambar jemputan. Jurugambar ini boleh didapati untuk bergambar  dari pukul 12 tengah hingga 4 petang pada hari tersebut. Selain itu juga setiap ibu akan di senaraikan untuk Cabutan Bertuah kerana mereka berpeluang untuk memenangi klac dari FRANKITAS bernilai RM300 setiap satu! Menerangkan beberapa tekstil yang paling menarik reka bentuk yang pernah dilihat, koleksi FRANKITAS beg, cengkaman dan dompet yang benar-benar kaya dengan warisan dan sejarah. 

Tempahan tempat duduk boleh di buat awal dengan menghubungi (03) 7954 6888 ext. 4557. Bagi mereka yang berhasrat untuk meraikan pada malam Hari Ibu, Sabtu Mei 9, 2015,  makan malam Hari Ibu Buffet khas disediakan dengan berharga RM82++ setiap orang dewasa. 

HARI IBU buffet makan malam
Sabtu Mei 9, 2015, 18:30-22:30
Prestasi Live oleh Alfred Ho
RM 82+ bagi setiap orang dewasa | RM 60 + warga emas | RM 41+ setiap kanak-kanak

HARI IBU HIGH-TEA buffet
Ahad Mei 10, 2015, 12 tengah - 04:00
Prestasi Live oleh Alfred Ho | Cabutan Bertuah | Photo Wall
RM 70+ bagi setiap orang dewasa | RM 52+ warga emas | RM 35+ setiap kanak-kanak