Ayam Golek,

Hilmie's Rempah BBQ Mudah, Cepat Dan Sedap Untuk Semua Jenis Daging

Rabu, Mac 11, 2015 Mahamahu 0 Comments

Rempah BBQ Mudah, Cepat Dan Sedap Untuk Semua Jenis Daging - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Bila nak buat BBQ anda mesti terfikir untuk membuat rempah yang pasti sedap dan menarik. Maklumlah nak buat BBQ untuk ramai orang jadi semua kena cepat dan sedap. Tapi sekarang tak perlu risau lagi kerana dan ada rempah BBQ daripada produk Hilmie's.


Pastinya Halal dan paling mudah untuk anda memerap semua jenis daging. Tak kiralah anda nak bakar ayam ker, kambing ker, lembu ker, rusa ker, arnab ker mahu pun nak bakar ikan rempah BBQ ini memang sesuai. Produk terbaru dari Hilmie's ini adalah 100% milik bumiputera yang di cipta khas untuk memberi rasa yang sekata pada perapan korang.


Rasa perapan ini tidak bergitu pedas dan juga ada rasa semua bahan2 utama seperti lada hitam, kunyit, ketumbar, cili dan mcm2 lagi rempah ratus pilihan terbaik. Semua bahan ini di adun dan di jadikan pering untuk mudah di bawa dan di sediakan di mana2. Cara penyediaan pun mudah hanya buka satu pek Hilmie's Rempah BBQ dan campurkan bersama minyak masak mengikut keperluan anda. Lepas tu gaulkan dengan bahan mentah seperti daging atau ayam dan perap selama sejam dalam peti sejuk.




Lepas itu korang boleh gunakan ia untuk di panggang atau di masak dalam apa cara sekali pun mengikut kehendak korang. Mahamahu dan cuba rempah ini dan Mahamahu masak dalam oven memang terbaik kerana dapat rasa perapan rempah ini meresap dalam daging kambing yang Mahamahu buat.




Selain tu juga ia sedap untuk di perap bersama makanan laut seperti ikan, sotong, udang dan mcm2 lagi. Semua boleh di panggan di atas api mudah, cepat dan sedap. Untuk satu pek Helmie's Rempah BBQ ini boleh di perap dengan 1 kilo daging atau 1 ekor ayam. Jadi kalau anda ada buat piknik atau BBQ bersama kawan2 dan keluarga paling cepat dan mudah untuk perap daging dan ayam guna sahaja rempah BBQ ini. Sedap pun sedap dan tak buang masa untuk menyediakan bahan perapan.


Lepas ini hari2 boleh makan kambing panggang atau ayam golek yang sedap2 dengan rempah BBQ ini. Pakej harga pun bepatutan dan sangat berbaloi.

1 pek = RM10.00 + Pos RM6.00
Beli 3 pek percuma penghantaran untuk semenanjung
Beli 5 pek percuma penghantaran untuk Sabah / Sarawak

Kalau sapa2 nak jadi agent/pengedar/pemborong juga di alu-alukan ada promosi hebat nak tahu kena order sekarang hubungi no di bawah atau facebook atau muat turun di Andriod phone anda. Selamat mencuba.

HILMIE'S REMPAH BBQ
No telefon : 017-6510848
Facebook : Hilmie's Herbs & Spices
Instagram : www.instagram.com/hilmies_bbqseasoning
Twitter : www.twitter.com/hilmiesbbq
Apps android : Hilmie's herbs & spices