Genting Higlands,

Toshiba Lancar TV Baru Yang Tercanggih Bersama Applikasi Andriod 2014

Isnin, Oktober 20, 2014 Mahamahu 0 Comments

Toshiba Lancar TV Baru yang tercanggih bersama applikasi Andriod 2014 - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Mcm tau2 jer TV kat rumah Mahamahu dah rosak. Memang ada plan nak beli TV baru dan kebetulan pula dapat jemputan untuk pelancaran TV terbaru daripada Toshiba. Bertempat di Genting International Convention Centre telah berlangsungnya Toshiba Convention 2014, bersama dengan pelancaran produk siri TV terbaru keluaran Toshiba.



Produk utama yg diperkenalkan pada majlis konvensyen itu daripada bahagian AV termasuk TOSHIBA Pro L9450 Teater Siri (Ultra HD 4K dengan Andriod LED TV) dan L5400 Siri (LED TV Dengan Andriod). TOSHIBA Pro L9450 Teater Ultra HD 4K with Andriod siri menawarkan empat 4x resolusi Full HD TV, membolehkan penonton untuk mengalami keamatan baru dengan kualiti gambar dan kecemerlangan. Format video mengekalkan kualiti gambar yang menakjubkan, tanpa mengira saiz skrin. Bila Mahamahu tgk TV yg dilancarkan oleh Mr. Hitoshi Katayama selaku Pengarah Urusan Toshiba Sale & Services Sdn Bhd, memang begitu mengujakan dan cukup besar. Ini lah TV idaman untuk Mahamahu beli nanti. 



Lagi ciri yg terdapat pada TV ini adalah dimana biasanya imej Full HD mula memecah di skrin TV lebih 50 inci, tetapi dengan TOSHIBA Ultra HD 4K TV digabungkan dengan warna yang luas keseluruhan Ultra HD 4K panel dan generasi ketiga CEVO 4K Engine, pengguna akan menikmati yang luar biasa 3840x2160 piksel dengan nafas mengambil kualiti gambar. 



Bagi siri Ultra HD 4K with Andriod juga mempunyai aplikasi yang banyak. Pengguna akan dapat menikmati kemudahan memuat turun lebih daripada 3,000 aplikasi Andriod popular di Google Play termasuk aplikasi permainan untuk bermain di luar talian berterusan. Memang kalau guna untuk main game cukup puas hati dan memang mengkagumkanlah. Boleh ajak kawan2 main beramai-rami baru syok. 



Para pengguna akan menikmati hiburan visual yang luar biasa apabila menonton kandungan dalam talian seperti drama, filem dan video Youtube. Ini kerana siri TV ada sambungan internet anda boleh buka dan mainkan video terus dari Youtube tanpa halangan dan lebih seronok. Anda juga boleh memuat naik dan melihat gambar-gambar mereka dan bermain permainan kegemaran mereka secara online di TV besar, untuk kesan yang lebih bagus. Kalau produk Toshiba mesti ada teknologi Inverter iaitu teknologi penjimatan penggunaan elektrik sehingga 30% bila anda gunakan, bagus tak? 


Video atas ni khas di hasilkan untuk menceritakan tentang TV baru keluaran TOSHIBA ni. Byk info menarik untuk anda ketahui tentang TV ini dalam video ini.






Pada  hari konvensyen itu juga kami semua di bawa untuk menyaksikan dan merasai sendiri semua produk yg telah di keluarkan oleh Toshiba sepanjang mereka berada dalam pasaran. Mesin basuh ada, peti ais ada, vacum ada, rice cooker ada serta aircond keluaran Toshiba semua hebat2. Lepas ni nak beli barang elektrik anda tgk dulu jenama Toshiba kerana harga murah dan berkualiti. Layari laman web TOSHIBA untuk dapatkan maklumat lebih lanjut. Mahamahu pasti beli kalau ada nak kasi free pun amat di alu-alukan hehehehe.