Galaxy Note 4,

Samsung Galaxy Note 4 Secara Rasmi Kini Di Malaysia

Sabtu, Oktober 18, 2014 Mahamahu 0 Comments

Samsung Galaxy Note 4 Secara Rasmi Kini Di Malaysia - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Mahamahu antara peminat dan pengguna produk keluaran Samsung terutama telephone pintar. 15 Oktober 2014 Samsung Malaysia Electronics telah melancarkan siri Note perdana dengan GALAXY Note 4 terbaru. Ia menggabungkan sebuah berkembang S-Pen dengan pengalaman menonton yang unggul, phone ini menyediakan pengguna dengan pengalaman mudah alih yang paling unik dan berkuasa di pasaran. 


Mahamahu baca ia menawarkan sebuah sistem kamera canggih yang menghasilkan imej lebih terang dan jelas. Kamera depan dengan 3.7 megapiksel dengan f1.9 dan sehingga 120 darjah mengambil gambar diri sendiri sesuai untuk yg suka berselfie. Sementara itu, 16 megapiksel kamera belakang mempunyai Smart Imej Optik Stabiliserto keseimbangan kamera untuk keadaan begoncang dan secara automatik memanjang dalam kondisi gelap. 



Telephon ini mempunyai paparan skrin 5.7 inci Quad HD (2560x1440) paparan Super AMOLED gambar yang lebih jelas dan lebih terang dengan kontras yang mendalam dan sudut pandang yang lebih baik. Sekarang teknologi makin canggih dan makin cepat itu yg di terapkan dalam ciri2 baru phone ini fungsi mengecas bateri dengan pantas dan Ultra Power Saving Mode untuk mengisi lebih cepat, dan pada masa yang sama, pastikan pengguna tidak kehabisan kuasa ketika mereka memerlukannya. 



Telephone ini juga dilengkapi dengan Pengimbas cap jari yang lebih baik, untuk mendapatkan data peribadi dan sensor UV yang pertama di dunia di peranti mudah alih. Bagi pertama kalinya, keluaran phone Samsung mempunyai rangka logam premium dengan kelengkungan cecair yang mulus menggabungkan dengan paparan peranti. Phone ini datang dalam siri warna Charcoal Black, Frost White, Gold dan Gangsa, dan boleh dibeli di semua Samsung Experience Store bermula dari 17 Oktober 2014 pada harga runcit RM2,499.

Paling best  bagi 100 org pertama yg datang ker Samsung Experience Store dan dealer akan berpeluang untuk mendapat Gear Circle secara percuma. Untuk maklumat lebih lanjut tentang Samsung GALAXY Note 4, sila layari www.samsung.com/my atau layari Facebook Samsung Mobile Malaysia di laman https://www.facebook.com/samsungmobilemalaysia.