Fast Food,

Pertama Kali Makan di Ramly Halal Mart

Isnin, Ogos 11, 2014 Mahamahu 0 Comments

Pertama Kali Makan di Ramly Halal Mart - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Mahamahu memang betul2 sebelum ni tak pernah dengan tentang Ramly Halal Mart ini. Jujur ckp baru seminggu dua ini baru dapat tahu daripada rakan2 media social yg selalu share. Bila tgk lokasi ada rupanya yg dekat dengan rumah Mahamahu iaitu Ramly Halal Mart Taman Tenaga Puchong.


Maka dengan rasa teruja dan begitu excited Mahamahu nak pergi sendiri ker Ramly Halal Mart ini nak tgk sendiri bagaimana usahawan Melayu Bumiputra mampu membuka sebuah mart sebesar ini. Unik Ramly Halal Mart ini bukan sahaja ada jual product Ramly yg selalu kita tgk kat stall burger tu tetapi mereka juga menyediakan seakan konsep "fastfood" yg boleh makan bebagai product halal daripada Ramly di situ.



Sebelum dtg untuk shopping segala barang jenama Ramly boleh rasa dulu atau testing dulu yg mana sedap dan yg mana menawan hati. Mahamahu mcm tu gak buat pertama kali pergi Ramly Halal Mart ini pergi makan kat situ dahulu, mcm2 set makanan ada untuk di pilih mcm kedai fastfood yg selalu kita tgk. 


Kat Ramly Halal Mart ini ada set seperti Burger Ayam, Daging dan Kambing yang original, ada juga yg set untuk double ayam, daging dan kambing, ada juga set bersama dengan cheese. Selain itu juga set kat sini di datangkan dengan French Fries and air soft drink. Selain daripada product burger ada juga Oblong dan juga Chicken Chop dan Lamb Chop dalam set yg special kat Ramly Halal Mart.



Lepas makan baru Mahamahu pergi dalam mart yg ada jual semua product Ramly. Mcm mcm ada memang best nak shopping dalam tu. Harga juga berpatutan untuk di beli kat mart ini. Lagi special bila jadi ahli untuk dapatkan harga tawaran istimewa. 




Waktu operasai Ramly Halal Mart dari pukul 10.00 pagi hingga 9.30 mlm. Kalau tak silap hari2 di buka untuk semua dtg. Ada banyak cawangan menurut kata pekerja di sana ada lebih 13 mart yg telah di buka sekitar KL sahaja. Manakala ada kiosk kecil di dalam Aeon Big dan juga di sekitar LRT di area KL ni. Kalau kawn2 ada masa dtg lah sini and boleh rasa sendiri product Ramly dan boleh beli dengan harga berpatutan. Selamat menjamu selera........

Senarai lokasi Ramly Halal Mart seluruh Malaysia di sini [klik sini]
Facebook : Ramly Burger