Hadiah,

Maaf kepada semua peserta Contest 'Mahamahu.com anda Mahu'

Selasa, Julai 24, 2012 Mahamahu 0 Comments

Salam semua pembaca dan juga pengikut setia blog Mah@mahu. Jutaan maaf semperna dengan bulan ramadhan yg kita lalui ini Mah@mahu pohon kepada semua. Terutama kepada peserta contest Mahamahu.com anda Mahu atas kelewatan pengumuman pemenang. Terdapat masalah yg di hadapi oleh pihak Mah@mahu sendiri yg tidak dapat di elakkan.

Kesibukan bulan ini dengan urusan kerja di luar kawasan dan juga kesihatan yg tidak berapa mengizinkan mengakibatkan pengumuman pemenang ini terpaksa di tangguhkan untuk beberapa hari. Mah@Mahu dan juga beberapa juri telah memutuskan untuk membuat pengumuman selepas sambutan hari raya aidilfitri nanti. Maaf sekali lagi kerana penanguhan ini dan Mah@mahu harap semua peserta besabar dan terus menyokong blog ini.

Jgn risau hadiah sudah ada cuma kesibukan membatasi segalanya. Mungkin ramai akan marah dan kecewa tapi harap dapat besabar dan Mah@mahu akan mengumumkan juga pemenang dan juga meraka yg mendapat hadiah daripada hasil contest itu nanti. Kerana kelewatan itu Mah@mahu telah bercadang akan menambah hadiah kepada semua pemenang. Tunggu pengumuman yg akan dtg. Jutaan maaf sekali lagi daripada pihak Mah@mahu kepada semua yg menunggu.