Kempen

Semangat Anda Untuk Dia...

Ahad, Februari 27, 2011 Mahamahu 13 Comments

Entry khas sahabat yg paling lama aku kenali. Bukan setakat rakan blogger tatapi beliau adalah sumber inspirasi aku dalam dunia nyata. Khas di tujukan untuk beliau entry ini. Agar semua rakan2 memberi sokongan kepada beliau di saat2 beliau memerlukan kita semua. Berita sedih yg baru diterima beliau kini di tahan di wad Hospital Temerloh Pahang kerana masih dlm keadaan lemah akibat kesihatan yg merundum sejak kebelakangan ini.


Melihat kepada gambar di atas mesti ramai mengenali beliau di alam blogger ini. Kerana sikap beliau yg bersahaja dan senang mesra dengan semua org. Sifat pemurah dan juga soerang yg sering memberi kekuatan kepada ku untuk terus hidup ini. Beliau yg dimaksudkan ialah Aizoul atau blog beliau Aku Lelaki Biasa. Rakan juga boleh menghulurkan nasihat atau kata semangat kepada beliau di laman Facebook nya di sini.


Entry ini bukan untuk raih simpati atau memuji beliau semata2, tapi entry ini dibuat untuk rakan2 blogger semua mendoakan agar beliau terus sihat walalafiat dan dpt bersama kita dalam dunia blog ini. Kekuatan kita mungkin akan dpt sedikit sebanyk menolong beliau dalam saat2 duka ini. Bukan wang ringgit ditagih tapi hanya ingatan dan doa anda semua agar dpt membantu beliau. Semoga niat murni anda untuk mendoakan beliau akan di balas oleh Allah S.W.T.. Aminnnn

13 ulasan:

  1. moga kawan dd sorg nie sihat seperti sedia kala...cmie, i miss ur jokes...

    BalasPadam
  2. org kg koi jugek ke?

    BalasPadam
  3. moga cmie cpt sembuh seperti sediakala dan mulut riuh seperti biasa...:)..aminnnn...

    BalasPadam
  4. semoga aizoul cepat sembuh..

    Jangan lupe singgah n komen k.. :)

    New Entry "Sejarah 2008 berulang?!! "

    BalasPadam
  5. madi nanti terus copy paste je entry ko ni yer...kalau dah tahu apa saket cimi ko txt kat aku k...semoga dia cepat sembuh aku rindu da lama tak jumpa dia...

    BalasPadam
  6. eh dia sakit pe? Smoga dia cepat sembuh... patutla mcm lama dia tak update blog

    BalasPadam
  7. aminnn...
    dia, dia sakit apa ye?

    BalasPadam
  8. kalo dekat sure akak dah jenguk dia..sampaikan salam akak pada dia ye...setiap yg berlaku ada hikmahnye

    BalasPadam
  9. Semoga Aizol cepat sembuh, AMINNNN. Kuat kan semangat yerk...tlg smpikan pdnya ekk. Dugaan tu.. insyaAllah sihat nnti tu..

    BalasPadam
  10. semoga aizol cepat sembuh...cik wanie dah tau lom ni?

    BalasPadam
  11. Terima kasih kepasa semua rakan2 yg sentiasa ingat kat beliau dan sentiasa mendoakan kesihatan beliau. Hari ni berita gambira beliau mampu untuk berbalas sms dan juga berhubung dengan rakan2.

    BalasPadam
  12. semoga dia cepat sembuh..

    BalasPadam