Anak-Anak Ku Sayang


Sebelum tahun baru lepas aku dapat anak2 yg comel. Anak2 yg sihat dan semua manja. Gembira sgt dpt anak tahun baru. Gembira jadi ayah sekarang nak besarkan anak2. Pastikan anak2 makn cukup dan tempat tinggal yg cukup. Tapi syg anak2 semua kena tinggal ngan atuk dan nenek meraka. Ye lah sebab kat sini tak cukup luas untuk mereka semua. Dan juga papa tak ada masa nak jaga semua anak2 papa ni maklumlah sibuk cari nafkah untuk korang semua.

Huhuhuh boleh ke aku jadi ayah yg baik untuk mereka.... Berat juga tanggungjawb sebagai seorang ayah ni kan.. Tambah2 ayah yg duda tiada isteri bersama. Begitu perit jugakan. Hehehehe jng lah emo2 sgt kawn2. Ini cuma lakonan je. Aku masih lagi bujang trang tang tang. Tak ada isteri langsung mcm mana leh jadi dudakan eheheheh.. Sebenarnya aku cite ni pasala anak2 arnab aku yg lahir hujung tahun lepas. Alah aku ada buat entry hari tu pasal Anak Tahun Baru.
 

Hehehe masa tu anak2 arnab tu semua baru sahaja berusia tak sampai 5 hari pun masih merah dan tak boleh celik lagi mata. Tapi awl tahun baru ni anak2 arnab tu semua dah besar panjang dan pandai meloncat dan juga berlari. Aktif dan sungguh comel sgt arnab2 peliharaan aku ni. Ada 5 ekor semua comel. Aku blk cuti tahun baru hari tu dpt berjumpa mereka buat kali pertama sungguh comel and motel.. Makan jng ckp lah kalau ada anak2 mcm tu habis bankrap ayah mcm aku punya lah kuat makan sehari 4 kali... Tapi aku puas hati lah tgk mereka membesar dengan sihat dan comel.. Kalau nak tgk layan lah pic kat bawah ni baru ambil hehehehhe...











 

Sian anak2 papa ni tak ada nama lagi huhuh susah nak bagi cuma panggil ikut warna jer hehehe...





   

{ 16 comments.. read them below or add one }

Rozuan Ismail Rozuan Ismail 09 January, 2011
comelnya anak arnab ni..masa kecik dulu wan ada banyak anak arnab..tapi semua terlepas dari kandang..huhu

p/s jom komen entri baru wan
fiq fiq 09 January, 2011
weyh comel giler!!!! nak satu boleh? please... =')
The 7th The 7th 09 January, 2011
hello, we are from the 7th,
we're having our opening big deals!!
and we've found that you are eligible for 30% discount as a rewards for joining our contest.
As for that you will get 30% off for any muffin package at The 7th.
Valid till the end of January only!!
Have a look and choose your muffins package and fill up the order form!

Happy muffins all!

With love,
www.t7th.blogspot.com
-The 7th-
ameto primero augusto ameto primero augusto 09 January, 2011
grrr! arnab yang sangat comel2.
suka sangat.
rasa macam nak picit2 sekor.

hehehe
btw thanks follow blog sya.
DiaUmaiNiNaz DiaUmaiNiNaz 09 January, 2011
i suka pegang sikit2 je tp letak kat atas tangan ..geli la plak.
aShaBuLz aShaBuLz 09 January, 2011
pergh...cute. tapi aku ni senang alergik. tak pasal2 bersin kang. haha
Mohd Shahrul Hafizi Mohd Shahrul Hafizi 10 January, 2011
Serius, comel nak mampos. Ko jual kat aku rm10 sekor bole? Hehehe.
atie atie 10 January, 2011
comel ye..rasa nak cubit, picit..dan sebagai ye pd menda yg comel mcm ni..
Sumandak Kinabalu Sumandak Kinabalu 11 January, 2011
OMG! Comeeeeeeeeeeeeelll sangat...
Teringin nak bela tapi mak tak kasi dah...
Hari tu empat ekor, dah besar panjang...tiba2 RIP all at once :(
Tak tau kenapa, silap bagi makan kot...
TiKa LEh TiKa LEh 11 January, 2011
wah, arnab tu sgt comel..mau stu boleh??
hairul392 hairul392 23 January, 2011
Salam..
Comel betul arnab tu...
~aYeeN & SuE~ ~aYeeN & SuE~ 09 February, 2011
Salam..wa comey gler..x penah pon bela arnab,kucing ada la..
neesa neesa 12 February, 2011
hahaha.. alahaiii
comell.. nak2