Khidmat

Sedap Ke 'Mata Helang' ?

Khamis, Disember 16, 2010 Mahamahu 8 Comments


Selalu org akan sebut dari mata turun ke hati kan. Dari mata segala mungkin jadi, baik buruk dan byk lagi. Walaupun kita tahu mata adalah salah satu pancaindera paling berharga yg perlu kita jaga. Memang kalau sesuatu perkara atau benda itu kita nak nilai cantik atau elok dari pandangan mata dulukan. Lepas tu baru lah turun ke hati dan baru lah kita lebih mengenali. Wah dah berpuisi pulak aku kat sini hehehehe..


Sebenarnya bukan apa tajuk entry jng lah terkejut bukan kena mkn mata helang pun. Aku ni nak buat review kepada satu blog ini. Ia di senaraikan antara blog photographer juga lah kerana subject utama blog ini adalah berkaitan dengan seni mengambil gambar. Aku tgk pun hasil kerja beliau tidak kurang hebatnya. Ada seni dan ada juga yg boleh di jadikan koleksi peribadi. Sungguh kreatif hasil kerja beliau ni. Kalau nak tahu lebih lanjut leh klik di sini semua ada.
Antara koleksi gambar pertunangan
Dalam blog ni juga ada pakej dan khidmat photoghraper yg ditawarkan. Sesuai untuk majlis kenduri kahwin , pertunangan, majlis rasmi, harijadi, sambutan perayaan serta apa2 sahaja majlis. Bak kata org lah blog ni bagus untuk mereka yg nak dptkan pakej murah dan berbaloi. Sempena dengan hujung tahun dan juga musim org nak kahwin ni so aku syorkanlah pada sapa2 nak cuba photographer ini.
Kat dalam entry ini adalah antara koleksi gambar yg beliau telah ambil.... kalau nak tgk lebih byk tagi terjah sendiri blog nya Mata Helang.
Koleksi Perkahwinan
Koleksi Pemandangan
Kalau sapa nak hubungi mereka boleh lah berbuat demikin dengan melalui....

Email : matahelang84@yahoo.com.my

Facebook : Mata Helang Photographer

Call : 016-6193487 (Zam)
         012-7908426 (Lan)


8 ulasan: