Voucher Free Lagi - [Terima Kasih]


Syukur ke hadrat Ilahi tak tenilai walaupun tak sebyk mana tapi rezeki dtg tanpa henti2. Bukan nak bangga atau riak sedikit pun tak telintas dihati ini. Tapi kata org kalau rajin berusaha insyallah ada balasannya. Terima kasih kepada radio ERA sebab telah memberikan hadiah voucher KFC benilai RM100. Makan tak habis wok hehehehehe...Voucher sekeping RM5.00 dpt 20 keping semuanya sapa nak kena belanja angkat tangan hehehehe...


Hari tu ada joint contest kat radio ERA yg berkonsepkan baru "Kini Hanya Memainkan Muzik Hit Yang Terbaik" dah tukar treadmarknya. Tahniah buat ERA melangkah setapak lagi kerana berani mencuba yang baru. Kalau dgr ERA punya segment dah berubah and ada peningkatan demi peminat radio tempatan.



 

{ 9 comments.. read them below or add one }

Hezesuze Hezesuze 29 July, 2010
tahniah tahniah tahniah!

psss...bleh arr banje akak...hehe
munna munna 29 July, 2010
murah rezeki namanya tu...
Sandra Azwan Sandra Azwan 29 July, 2010
seronotnye dapat voucher free...
MahaMahu MahaMahu 29 July, 2010
sapa nak kena belanja angkat tangan hehehehe.. dah nak habis guna voucher ni dah lah KFC mahal waaaaaaaaa...
AZIZUL HASIMIE OSMAN AZIZUL HASIMIE OSMAN 29 July, 2010
aku je yg kerjakan voucher tu..lalallaa
Azwan Ismail Azwan Ismail 29 July, 2010
pergghhh best2!
saya dok cuba contest2 era x penah pun dapat huhuhu..
Miz CanisTaL Miz CanisTaL 30 July, 2010
congrat... wah nk2.. nk mkn kepsi.. hoho.. [angkt tgn tingi2 ni..]