D'Joy Plus,

Hidup Bebas Tanpa Tekanan Bersama D’Joy Plus (Highly recommended). Jom Singkirkan Toksin Dalam Badan Secara Sihat Dan Seimbang

Isnin, Ogos 22, 2022 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan yang dikasihi sekali. Korang ada mengalami masalah macam apa yang Maha alami sekarang ni tak?Paling ketara adalah masalah perut yang buncit kedepan. Kadang-kadang rasa tak yakin nak bergaya dan keluar outing dengan kawan-kawan.  Kehidupan kita memang takkan lari dari rasa tertekan, lagi-lagi kalau tengah sibuk terkejar sana sini. 



Pernah tak korang alami masalah perut buncit? Cepat penat? Masalah tidur yang tidak sistematik? Poo Poo (buang air besar) pon x selesa. Risau kan? Maha pon kena buat sesuatu juga tak boleh biar sehingga keadaan merbahaya baru nak cari solusi. 



Tapi ada beberapa perkara yang kita boleh amalkan untuk mengawal rasa tekanan dengan lebih baik. Memang kebetulan dan juga dan ketentuan kot satu hari tu Maha scroll kat Instagram dan ternampak dengan satu produk yang viral kat sana iaitu D’Joy Plus. Ramai juga orang dah menggunakannya dan hasil pun bagus jadi Maha pun nak cuba juga lah.


Sebab apa Maha mencuba produk D’Joy Plus ini kerana ia menggunakan ekstrak 100% tumbuh-tumbuhan dan buah-buahan semulajadi daripada unsur 7 warna penting untuk badan. Warna yang dimaksudkan adalah warna hijau, putih, ungu, biru, merah, jinga dan kuning. Ia diambil daripada gabungan pelbagai sayur dan buah-buahan seperti Kiwi, Epal, Anggur, Oren, Limau, Beri, Betik, Nanas, Strawberi, Aprikot, Teh Hijau, Brokoli, Kubis, Bawang Merah, Bawang Putih, Zaitun dan banyak lagi.



Produk D'joy Plus ni tinggi dengan fiber dan rendah kalori. Dapat meningkatkan metabolisma badan dan juga menjaga usus perut kita. Meh Maha kongsi apa  kebaikan dan juga apa yang dapat jika kita amalkan  minum D’Joy Plus dalam kehidupan seharian kita. 



FIBERSOL-2
Prebiotik yang membantu mengekalkan persekitaran usus yang sihat. Serat pemakanan digredkan sebagai GRAS dan diluluskan oleh kerajaan Jepun. Serat pemakanan larut air diekstrak daripada jagung dan menghalang gula darah meningkat selepas makan. Sebagai peringatan bersama, Serat kanji jagung pon sedap dan kaya dengan khasiat untuk badan kita



DigeSEB PRO Enzyme
17 campuran enzim pencernaan dan metabolik makanan. Meningkatkan metabolisme, membantu dalam penyerapan nutrien dan penyingkiran toxin dalam badan.Memang direka khas untuk kesihatan usus perut kita.



Isomalt Oligosakarida (IMO)
Mengembalikan keseimbangan bakteria usus. IMO sebagai prebiotik menyokong pertumbuhan bakteria usus. Menghalang pertumbuhan bakteria patogen. Mengelakkan sembelit.



Rumput Gandum
Mengeluarkan logam berat dari badan dengan berkesan. Kaya dengan kiorofil, magnesium, besi dan zink sebagai agen anti-radang yang kuat. Menggalakkan pertumbuhan semula sel dan penyembuhan luka.



Ekstrak Sayur-sayuran & Buah-buahan Varouis
Antioksidan yang tinggi meneutralkan radikal bebas yang berbahaya. melindungi sel-sel badan daripada radikal bebas (metabolisme, diet tidak sihat, tekanan, senaman berlebihan, merokok, alkohol, UV, sinaran, pencemaran & etc) serta melambatkan proses penuaan.



Banyak juga kebaikan produk D’Joy Plus ni tak adalah hanya untuk kempiskan  perut.  Bagi yang nak detox badan secara sihat dan sangat sesuai jadi minuman anda setiap hari. Ia adalah produk diformulasi di Perancis dan dijamin halal & selamat.

Maha lepas sahaja tujuh hari mengambil minuman ni setiap hari nampak lah kesan walaupun tidak drastik yang ketara turun tapi rasa badan makin ringan dan saiz perut sedikit mengecil. Juga lebih bertenaga dan senang nak buang air besar lepas tu (memang puas hati sangat). Tapi setiap produk makanan sampingan ni kena banyak minum air kosong tau. Kalau boleh 8 gelas sehari. Ingat ni!



Dalam satu kotak D’Joy Plus yang Maha beli tu ada 30 sachets dan satu hari Maha ambil dua kali iaitu pagi dan malam untuk kesan yang lebih baik. Cara nak ambil minuman D’Joy Plus ni tak susah hanya perlu campur dalam air bersuhu bilik sebanyak 150ml dengan satu sachet D’Joy Plus. Lepas tu goncang (shake! shake! shake!) atau kacau sehingga sebati dan terus boleh minum. Rasa dan bau  pun sedap rasa buah-buahan dan bau wangi jadi selera sikit nak minum. Nak extra sedap kan, Maha guna air sejuk. Fuhhh memang refreshing.



Kalau korang nak cuba juga produk D’Joy Plus ni boleh lah dapatkan secara dalam talian di Instagram atau Facebook atau juga boleh klik beli kat link yang Maha sediakan ni lagi senang. Nanti mereka terus pos hantar kat rumah cepat dan mudah. 

 
Masukkan Promo Kod “DJ20” untuk diskaun RM20 lagi sangat berbaloi. 



Siapa yang ada masalah macam Maha ni kita kena bertindak segera jangan biar sampai melarat baru nak cari ubat dan dah terlambat. Orang kata merawat lebih bagus dari mengubati. Maha pun dah mula sedar makan yang tidak terkawal ni boleh datang banyak perkara yang tidak baik pada diri. Paling ketara baju dah banyak tak muat ni nak kena beli selalu waaaaa. Korang jangan jadi macam Maha ok. 

Maklumat lanjut layari laman sosial D’Joy Plus:








0 Pandangan: