BBQ,

Masa Bersama Keluarga Dengan Sizzling Barbecues Di Palm Garden Hotel Putrajaya a Tribute Portfolio

Khamis, Januari 13, 2022 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada rakan-rakan yang dikasihi dan dirindui sekalian. Apa plan hujung minggu korang bersama keluarga atau juga dengan kawan-kawan? Kalau masih tak tahu nak buat apa Maha boleh cadangkan kepada korang untuk pergi nikmati Sizzling Barbecues hujung minggu ni. 



Jadikan hujung minggu yang santai menjadi lebih menarik apabila korang singgah untuk Makan Malam Sizzling Barbecues di Hotel Palm Garden, Putrajaya. Sekarang ia sebuah Hotel a Portfolio Tribute yang telah dijenamakan semula baru-baru ini. Palm Garden Hotel ialah Hotel a Tribute Portfolio pertama di Malaysia dan untuk tahun baru ini memperkenalkan barbeku pertama permulaan tahun yang lebih baik.




Barbeku Sizzling Hotel Palm Garden disediakan setiap hujung minggu iaitu hari Sabtu dari jam 6.30 petang hingga 10.00 malam. Mulakan bufet dengan pembuka selera yang disediakan bersama papan keju, pilihan sushi dan salad segar. Kemuncak bufet pastinya adalah gunung daging segar dan makanan laut di atas ketulan ais. Dapatkan potongan besar Stirp Loin Steak dan Lamb Shoulder, ayam dan daging lembu bratwurst, udang galah, udang harimau, sotong , kerang dan banyak lagi. Pilih kegemaran anda dan Chef yang gembira akan bersedia untuk memanggangnya dengan sempurna untuk anda. Di lengkapi pula dengan pelbagai pilihan sos istimewa.






Selain makanan segar, juga disediakan kambing panggang penuh dengan perasa, pilihan sate dan gerai char kuay teow goreng. Pada bufet utama, lebih banyak pilihan masakan menanti seperti pasta, sup of the day, ayam bijan panggang, udang tumis dengan sos pedas dan manis, lasagna, jagung rebus dan banyak lagi.







Sebagai tambahan kepada hidangan buffet untuk kemeriahan bersama keluarga akhiri dengan manisan seperti aiskrim, pelbagai jenis pastri Perancis, ais kacang, bubur pulut durian, puding, strudel epal, kek dan buah-buahan segar. Sambil korang menjamu selera, di sini juga ada persembahan daripada Leah Diva dengan lagu-lagu terkini dan vokalnya yang mantap.








Barbeku kat sini berharga RM128+ bagi seorang dewasa dan Tribute Portfolio adalah tempat untuk menikmati sesi barbeku itu bersama keluarga dan rakan-rakan. Untuk tempahan, sila hubungi Palms Café di 603 8943 2233 atau 0163144101. Sertai aplikasi Marriott Bonvoy untuk menikmati diskaun pembukaan sehingga 31 Mac 2022.








0 Pandangan: