Armada Hotel,

PINK-OUT Di Hotel Armada Petaling Jaya PINKTOBER Ini

Selasa, September 24, 2019 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Demi menyokong Pink Ribbon, restoran Utara di Hotel Armada Petaling Jaya akan diselubungi warna merah jambu sepanjang hari Ahad pada bulan Oktober dengan PINKtober. Minum petang bertema merah jambu untuk membantu Yayasan Kanser Payudara bagi meningkatkan kesedaran pada semua tentang kanser payudara dan memberi sokongan pada mereka yang terjeja disebabkan kanser ini.

Pengurus Besar, Hoon Tai Chee berkata "Dalam usaha memerangi kanser payudara, Hotel Armada Petaling Jaya dengan bangga menjadi sebahagian daripada sebab yang layak sebagai peranan yang dapat kita mainkan dalam memerangi penyakit yang mengerikan ini telah menjadi baik."

Dalam usaha untuk meningkatkan kesedaran ini, Hotel Armada Petaling Jaya telah menyediakan pilihan warna merah jambu makanan dan minuman Hi-Teh Petang di restoran makan sepanjang hari minggu di Restoran Utara. Sebagai tambahan kepada persembahan masakan berwarna merah jambu yang dipelihara, hidangan Vegan yang luas juga dipaparkan sebagai diet vegan yang berpotensi memberi manfaat kepada pencegahan kanser.

Dengan menjamu selera di Hi-Tea Afternoon Pinktober di Utara, tetamu Hotel Armada Petaling Jaya akan mendapat diskaun sebanyak 10% daripada jumlah bil mereka yang pergi ke Yayasan Kanser Payudara. Dalam usaha mereka untuk mewujudkan kesedaran yang lebih luas bahawa pengesanan awal dan rawatan kanser payudara dapat menyelamatkan nyawa. Yayasan itu akan berada di Restoran Utara pada hari Ahad, 6 Oktober untuk mendidik para pengunjung tentang cara melakukan ujian diri payudara.

Juga dalam kerjasama dengan Hotel Armada Petaling Jaya ialah Kuvings Malaysia yang akan menyediakan tetamu dengan Pemeriksaan Kesihatan Percuma yang merangkumi Pemeriksaan Tekanan Darah, Pemeriksaan Glukosa Darah dan Tubuh Analisis Komposisi. Di samping itu, mereka akan mempamerkan beberapa Jus Pencegahan Kanser Resipi yang dapat dirasakan oleh para tetamu sebagai jus percuma akan diedarkan. Kuvings Malaysia akan berada di Utara 6th, 13th & 20th October.

Tersedia pada setiap hari Ahad sepanjang Oktober 2019, PINKtober Afternoon Hi-Tea berharga RM78+ seorang dari jam 12 hingga 4 petang. Hi-teh akan termasuk hidangan kegemaran seperti Daging Masak Assam Pedas, Roti Durian, Sotong Kangkung Dengan Tauhu Sumbat, Pasembor dan banyak lagi.

Semua jamuan di PINKtober Petang Hi-Tea Utara akan berpeluang untuk memenangi Juicer Ryan Reliable PERCUMA bernilai RM 1598.00 ihsan Kuvings Malaysia. Pemenang Cabutan Bertuah akan diumumkan pada November 2019.

Hubungi untuk maklumat lanjut dan tempahan :
Tel : 603-7954 6888 
Email : fnb@armada.com.my







0 Pandangan: