Ephyra,

EPHYRA Pilihanku

Sabtu, Mac 01, 2014 Mahamahu 0 Comments

Ephyra Pilihanku - Salam sejahtera kepada pembaca blog Mahamahu dan juga kepada rakan2 sekalian. Anda lihat betul2 banner ini dan apa yg anda dpt daripada banner ini. Satu lagi product kesihatan terbaik untuk anda amalkan dalam kehidupan hari-hari.

Ephyra Pilihanku

Kini begitu banyak product kecantikan yg ada di pasaran, tapi bagaimana anda nak pastikan bahawa product itu betul2 bekesan kepada anda. Product yg berasaskan kepada bahan semulajadi dan bahan yg terbaik adalah satu perkara yg perlu ditekankan oleh pengguna agar sentiasa mendapat hasil yg terbaik. Itu yg telah di paculkan oleh product hasil keluaran Ocean Life Marketing Sdn Bhd.


Ephyra sebut sahaja kita dapat rasa ia bukanlah product biasa yg ada di pasaran sekarang. Berunsurkan bahan utama iaitu kolagen daripada ikan laut dalam yg terhidrolisis bersama 8 jenis antioksida iaitu Acai Berry, Acacia Gum, L-Glutathione, Astaxanthin, Acerolla Cherry, Tomato Powder, Extract Bunga Marigold dan Superberry

 

Setiap satu bahan yg di satukan ini bukan semata untuk mendapatkan adunan yg sebati tetapi ia lebih untuk mendapatkan setiap satu kebaikan yg ada dalam bahan2 itu untuk kegunaan kulit anda. Ephyra adalah satu minuman kesihatan untuk kulit luaran lebih nampak sihat muda dan lebih tegang. Selain itu juga sebenarnya bila nak dptkan kulit sihat dan lebih anjal perlu kepada kesihatan dalaman. 


Ephyra ini juga memberi kesihatan dalam kepada pengamalnya di mana salah satu bahan campuran tadi iaitu Gam Akasia adalah bahan yg mengumpun toksin dalam badan dan mengeluarkannya secara sihat dan semulajadi melalui proses penghadaman. Itu untuk pemulihan dalaman yg bergitu berkesan. Bila dalam sihat maka terpancar kecantikan dan kesihatan di luarannya.


Ini dapat di lihat bila kulit lebih kelihatan muda dan cerah berseri melalui pengurangan proses pembentukan pigmen yg membuat anda cepat kelihatan tua dari usia. Ephyra bukan sahaja membuat anda kelihatan lebih awek muda malah kandungan vitamin A dan C di dalamnya menjaga rambut, mata, gigi dan tulang anda agar sentiasa sihat dan mengawal kencing manis bagi pengidapnya.

Norman Hakim pengguna Ephyra

Wah tu baru intro tentang kebaikan yg ada dalam product Ephyra, belum lagi menyusuri setiap bahan2 yg ada tadi bersama dengan kelebihan lain. Bak kata org product Ephyra adalah product kesihatan 1001 kebaikan untuk seluruh tubuh anda. Sebab itu ia adalah product yg bagus bukan sahaja untuk wanita malah untuk lelaki juga dan ia mengekalkan keintiman tumahtangga. Lepas ini Mahamahu nak tunjuklah antara hasil dan testomoni yg telah berjaya melalui product Ephyra ini.

Ephyra Pilihanku

Mahamahu sebenarnya buat entry ini bukan untuk promosi tapi sebenarnya Mahamahu sendiri nak menggunakan product Ephyra ini. Bukan sahaja kerana bahan2 yg di guna pakai tapi kerana keberkesanan yg telah di buktikan oleh testimoni2 yg sendiri telah mengakui kehebatan product Ephyra. Mahamahu sebenarnya ada masalah tapak kaki yg merekah kerana selalu berjalan ke event2 atau majlis2 yg di undang. Maklumlah blogger ni kadang2 kena pergi tempat yg jauh dan perlu berdiri yg lama dan berjalan yg lama. 
Maka kerana masalah itu Mahamahu sendiri mahu menggunakan product Ephyra ini untuk merasai sendiri keberkesanan yg di nyatakan daripada testimoni2 lain. Mahamahu tak nak terpengaruh dengan iklan atau promosi semata2 jadi Mahamahu ingin sendiri mencuba product Ephyra ini dan menjadi salah seorang testimoni yg dapat berkongsi pemdapat dengan pengguna di luar sana. Mahamahu begitu yakin bila baca dan kaji serba sedikit tentang product Ephyra ini. Ia bukan sahaja berkesan malah selamat dan di yakini Halal untuk pengguna Islam di Malaysia.

Kalau Mahamahu ckp jer tak ada bukti tak gunakan, so kat sini Mahamahu lampirkan beberapa testimoni yg sendiri telah menggunakan product Ephyra dan merasai keberkesanannya. 

Testimoni 1
 

Testimoni 2

Yg penting sebenarnya adalah penggunaan yg kerap dan mengikut jadual yg tepat agar keberkesanan lebih cepat dan lebih berkesan kepada anda. Kalau baru guna sekali dua dah nak terus baik dan elok memang tiada product kesihatan sebegitu rupa. Tapi kedisiplinan kita dalam menggunakan product Ephyra adalah penentu kejayaan dan keberkesanannya. Selepas berjaya kita kongsi dengan kawn2 lain baru mereka juga turut percayakan.


Maka bukanlah nak nyatakan Ephyra ini bagus dan terbaik tapi sekadar berkongsi pendapat dan pengetahuan tentang product kesihatan. Tonton video youtube product Ephyra bersama dengan duta mereka merupakan juga pengguna product Ephyra yg sudi berkongsi kebahagiaan menggunakan product Ephyra



Dapatkan maklumat lanjut untuk product Ephyra dan juga kebaikan yg ada dalam product ini boleh layari laman Facebook atau laman web serta laman Instagram mereka. Anda juga boleh buat tempahan secara online di laman web mereka ia lebih mudah dan cepat untuk anda. Kalau nak dptkan stokis yg berhampiran pun ada dalam laman web syarikat Ocean Life Marketing Sdn Bhd

OCEANLIFE MARKETING SDB BHD
Co. No. 975208P
73a-3, 3rd Floor Block J,
Platinum Walk,
No. 2 Jalan Langkawi,
Danau Kota Setapak,
53300 Kuala Lumpur.

Tel: +603-4142 1786
Fax: +603-4142 1776
Email: info@oceanlife2u.com