Inovasi,

Rupa Samsung Galaxy S IV

Selasa, Mac 12, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera semua pembaca dan pengikut blog Mah@mahu. Pasti sekrang tgh hangat mengatakan tentang rupa baru Samsung S4 yg di katakan bakal di lancarkan pada masa yg terdekat. Menurut New York Times tarikh 13 March akan di lancarkan secara besaran di sana. Bagi kita di Malaysia bernasib baik kerana ia akan di lancarkan pada 14 March untuk semua pengguna dan peminat Samsung di Malaysia.

Pasti ramai nak saksikan rupa bentuk dan juga gaya Samsung Galaxy S 4 ini. Adakah ia sebesar Samsung Tab atau pun ia jauh lebih cantik daripada iPhone 5. Tunggu sahaja pelancaran Samsung S 4 di pasaran dunia. Apa lagi kepada penggila telephone pintar mesti dah bebaris seluruh kios untuk mendapatkannya dan menjadi org utama membeli telephone pintar ini.
Pasti ini akan memberi tamparan lebih hebat kepada pengeluar iPhone kerana Samsung masih tidak putus asa dalam memastikan product mereka berdaya saing dan terus berada di pasaran antarabangsa. Dengan meningkatkan ciri2 lebih hebat daripada telephone pintar sebelum ini menurut Samsung telephone ini akan di lengkapi dengan 13megapixal camera jauh lebih hebat daripada camera DSLR. 

Ia juga mempunyai 2gb RAM untuk kelajuan jauh lebih cepat dan juga paparan skrin yg lebih luas iaitu 5inchi. Di muatkan dengan software Google Android Jellybean 4.2 yg paling baru keluaran telephone pintar. Wow lihat pada spek dia sahaja ramai yg bayangkan bahawa phone ini adalah yg terhebat buat masa ini di dunia. Adakah iPhone akan duduk diam untuk melihat persaingan ini.