Hiburan,

Shark 3D Knp Tak Real?

Rabu, Oktober 26, 2011 Mahamahu 0 Comments

Salam apa khabar kepada semua rakan2 blogger dan pembaca blog Mah@mahu yg tak seberapa ini. Jarang update kalau dpt update ni pun time free and cuti mcm hari ni cuti untuk Deepavali. Nak ucap selamat Happy Deepavali kepada semua penganut hindu di Malaysia dan juga kepada rakan2 sekerja yg menyambutnya. Kita gembirakan kerana semua perayaan utama kita sambut dan dpt cuti lagi hehehe best lah Malaysia ni.

Bila dah cuti ni mcm2 lah aktivit diplan agar masa cuti dihabiskan dengan perkara berguna dan menghburkan diri. Plan mlm Deepavli ni org semua sibuk beli persiapan dan buat sambutan tapi Mah@mahu keluar bersama kawn menonton sebuah movie. Mana taknya dpt tiket free from Nuffnang Malaysia terima kasih byk2. Dpt tgk sebuah filem seram, aksi dan suspen yg teramat sagt mana tak nya pengarahnya adalah dari filem Final Destination.

Kalau dah cite yg diarah sebelum ini memang aksi pembunuhan yg kejam ini pulak dalam cerita 'Shark Night 3D' ni lagi lah kejam. Kalau korang tgk memang mengjutkan dan tak sangka sebenarnya akan terjadi sebegitu. Cerita ini bukan lah di tayang dipanggung 3D cuma Jaws dia jer dalam bentuk 3D tak tau mcm mana tapi ada bahagian dimana Jawsnya tak nampak real and terlalu nampak katun. Tu jer kuragnya cite ni yg lain best. 

Kisah 6 org pergi bercuti di sebuah pulau milik salah seorang sahabat dan tidak disangka ada ancaman Jaws di situ. Yg hebat alah bahagian serangan jaws memang cukup mengejutkan dan menyeramkan. Ada masa akan terjerit dalam panggung tu. Tapi kalau cite ni dalam bentuk panggung 3D betul mesti best rasa mcm kita di gigit jerung lak. Nak tahu lanjut kena tgk sendiri mcm mana seram karang cite tak best lak korang dah tahu jalan cite kan huhuhuhu. Tak rugi tgk tapi untuk 18 tahun sahaja ok.