Article

'Selsun Blue' Treatment Sendiri - [Article]

Jumaat, Disember 10, 2010 Mahamahu 3 Comments


Satu lagi product daripada Mentholatum. Product kesihatan untuk penjagaan rambut ini beguna untuk lelaki mahupun wanita. Bukan nak promote tapi nak bagitahu fungsi dan juga kebaikan product ni. Selsun Blue 1% yg mengandungi Selenium Sulfida terbukti secara klinikal berkesan untuk merawat kelumumur kerana ia merawat dan mengawal pembiakan fungus yg menjadi punca utama masalah kelumumur.


Daripada product yg sama Mentholatum menghasilkan 3 jenis product untuk 3 jenis permasalahan rambut yg di hadapi oleh penduduk di Malaysia. Selsun Blue Medicated satu product khas untuk mereka yg mengalami gatal kulit kepala dan juga semua jenis rambut. Selsun Blue 2-in-1 pula adalah product khas untuk membersih dan juga condition kepada rambut yg normal. Manakala Selsun Blue Extra Moisturizing pula mengandungi Vitamin B5 & E untuk merawat rambut dan kulit kepala yg kering.


Aku ni pun bukanlah selalu menggunakan syampu untuk penjagaan rambut. Ni first time aku nak guna sebelum ni ada guna tapi semuanya lebih kurang sama jer malah kata org lebih teruk. So aku dapat sempel untuk product ni secara percuma aku pun nak try lah, bagus ker tak. Kawn aku pernah guna syampu ni gak kata dia ok and ada perubahan so aku try guna lah tapi sample dulu huhuhunhu..




3 ulasan:

  1. klau bgs aie nk gune jgkla..syampu yg ok bkn sng nk cri..

    BalasPadam
  2. salam..mcm nak try la..kat mana bole dpt ni yek..:)

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam