Kesihatan,

Minum Ziyume D+ Dan Ziyume N+ Dapat Membakar Lemak Semasa Tidur Lebih Efisien

4:00 PTG Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada rakan-rakan yang dikasihi dan dirindui semua. Menjaga kesihatan dan juga berat badan yang seimbang adalah satu yang penting untuk terus kekal aktif dan bertenaga. Berat badan berlebihan ini mampu mempengaruhi kehidupan seseorang. Ia boleh menyebabkan keletihan, mudah penat dan sukar untuk membuat beberapa perkara. Kadang-kadang ia sampai tahap memudaratkan diri sendiri.



Mengawal berat badan dipengaruhi oleh dua faktor yang penting iaitu pengambilan makanan yang betul dan seimbang juga dengan sedikit senaman. Tapi nak pastikan ia lebih berkesan dan cepat kadang-kadang kita ambil makanan atau minuman tambahan yang dapat mempercepatkan proses itu. Seperti mana yang ada dipasaran sekarang ini daripada Enchanted International Sdn. Bhd. iaitu minuman untuk mengurangkan berat badan.



Siapa pernah dengar tentang Ziyume D+ dan juga Ziyume N+. Dua minuman kesihatan ini merupakan regimen pelangsingan yang muktamad untuk mencapai bentuk badan yang awet muda. Kesan sinergistik kedua-dua produk bertindak seperti program penurunan berat badan yang lengkap kerana ia saling melengkapi dengan mekanisme khusus dan disasarkan untuk menangani dua isu utama penurunan berat badan; pengambilan kalori dan pembakaran kalori.

Ziyume D+


Ia dapat menggalakkan penurunan berat badan dengan mengurangkan pengambilan kalori dan mengurangkan jisim lemak badan melalui tindakan ketara ke atas modulator pengambilan makanan jangka pendek pada tahap hipotalamik (NPY) dan pada tahap pencernaan dengan pengurangan hormon kelaparan (ghrelin) dan mengekalkan rasa kenyang. Maksudnya ia dapat memberikan kita rasa kenyang lebih dan kita akan secara automatik akan kurang mengambil makanan yang tidak sihat.




Kebaikan minuman Ziyume D+ ini ia pastnya meningkatkan rasa kenyang dalam masa sama ia dapat membantu penurunan berat badan dan menurunkan kolesterol. Ia dapat menyekat pengeluaran lemak dan mengawal metabolisme badan. Minuman ini sangat tinggi nutrien kerana ia dihasilkan daripada bahan semulajadi yang berkualiti.



Antara bahan utama dalam minuman Ziyume D+ ini adalah biji koko yang menghasilkan rasa minuman koko. Dicampurkan dengan Mangga Liar Afrika sikit Susu Tepung Oat juga Yis Hidrolisis dan juga Kacang Panggang Putih. Pastinya ia selamat kalau diamanlkan setiap hari. Pengambilan minuman ini sangat mudah hanya ambil satu sachet dan campurkan dengan 100ml ke 150ml air kosong pada suhu bilik. Kacau sehingga sebati dan boleh diminum terus, waktu paling bagus adalah minum setiap pagi sebelum mengambil sarapan. 

Ziyume N+


Minuman ini pula adalah pelengkap kepada pengambilan minuman sihat untuk menambah keberkesanan program penurunan berat badan korang. Ia mengurangkan tekanan oksidatif dan mengurangkan risiko gangguan metabolik yang berkaitan dengan berat badan berlebihan dan obesiti. Ia memecahkan sel lemak (adiposit) untuk membebaskan asid lemak bebas dan mengarahkan metabolisme ke arah penggunaan asid lemak bebas yang dikeluarkan untuk menghasilkan tenaga tambahan.




Minuman Ziyume N+ ini pula lebih kepada penguraian lemak yang ada dalam badan dan juga menjadikan lemak ini digunakan bagi menghasilkan tenaga lain yang diperlukan dalam badan. Ia berindak pada waktu kita sedang rehat atau tidur malam. Sebab itu minuman ini digalakkan ambil pada waktu sebelum tidur dengan cara yang sama juga sampurkan dengan 100ml hingga 150mlm air kosong pada suhu bilik dan goncangkan sekata. Amalkan setiap hari nampak hasil yang lebih cepat.



Ia pula dihasilkan daripada bahan-bahan juga sihat dan semulajadi seperti Buah Markisa, Lemon, Limau Gedang, Buah Orange, Buah Guarana iaitu sejenis pokok herba dari Brazil. Dicampurkan pula dengan Beta Karotena, Kacang Panggang Putih serta Psyllium Husk. Rasa ia lebih kepada rasa buah Markisa. Lebih kurang macam minuman detox lah juga ini kan kalau tengok. 

Persijilan dan Pengiktirafan


Produk kesihatan macam ni memang kena pastikan tengok bahawa ia adalah produk selamat yang juga di kawal oleh Kementerian Kesihatan Malaysia. Seperti produk Ziyume ini mendapatkan persijilan GMP, MeSTI, ISO 9001:2015, Health Sciences Authority (HSA) serta juga SGF untuk Product Safety. Kerana ia menggunakan bahan semulajadi maka ia adalah 100% Natural Product dan sesuai untuk mereka yang vegetarians diluar sana.



Sesiap pun sesuai untuk mencuba produk ini bukan sahaja ia terhad untuk kaum wanita tetapi juga untuk lelaki yang terus nak mengawal berat dan saiz badan agar tidak terjerumus dengan masalah kesihatan lain. Produk ini tanpa gula, tanpa lemak tidak baik, tiada ubat, tiada kesan sampingan, tiada menggunakan hormon, tiada paraben, tiada pigmentasi dan tidak berisiko jika diamalkan setiap hari.

Maklumat lanjut tentang produk atau nak dapatkan secara dalam talian layari :









0 Pandangan: