Domino's,

Domino's Memberi Ganjaran Kepada Remaja Untuk Vaksinasi Dengan Tawaran Diskaun 66%

Selasa, November 23, 2021 Mahamahu 2 Comments

Dengan pembukaan semula sekolah, dan pelajar menengah mendapat vaksinasi mereka, Domino's menjalankan peranan mereka untuk menggalakkan dan memberi ganjaran kepada pelajar. Semua remaja yang berdaftar atau telah menerima vaksin berhak menerima tawaran Domino untuk dua piza besar pada harga RM29, lanjutan eksklusif daripada kempen Sama-Sama Jaga yang sedang berlangsung untuk menggalakkan remaja mendapatkan vaksin!



Sentiasa berada di barisan hadapan dalam keperluan pelanggan, Domino's menyokong pergerakan vaksinasi di seluruh negara untuk remaja, kerana Domino's memuji ibu bapa dan remaja yang telah mendaftarkan remaja atau diri mereka sendiri secara bertanggungjawab untuk menerima dos vaksinasi mereka. Lebih-lebih lagi, Domino telah menghubungi beberapa pusat vaksinasi untuk remaja untuk meluaskan pergerakan ini dengan berkongsi kasih sayang dan sokongan mereka di pusat PPV.

Cerminan sebenar janji Domino tentang "It's All About You", mulai 20 Oktober dan seterusnya, remaja yang telah mendaftar untuk vaksinasi atau menerima satu dos atau dua dos vaksin boleh menikmati tawaran hebat ini. Tawaran ini hanya tersedia untuk dibawa pulang, melalui Pandu Ambil dan Potong Q apabila anda membuat pesanan anda di tapak web atau apl Domino dengan menggunakan kod promosi TEENVAX. Ibu bapa hanya perlu menunjukkan sijil digital remaja mereka di MySejahtera di mana-mana cawangan Domino’s untuk Abang atau Kakak Domino’s mengesahkan kelayakan mereka untuk tawaran itu apabila anda mengambil pesanan anda.

Tidak dinafikan, memberi vaksin kepada semua remaja kita adalah satu-satunya cara untuk menikmati pengalaman kembali ke sekolah sepenuhnya. Dengan mempertingkatkan kesedaran, Domino berhasrat untuk melakukan bahagiannya dalam melindungi kedua-dua guru dan pelajar untuk mewujudkan persekitaran pembelajaran yang selamat.

Tiada had untuk berapa kali anda boleh menebus promosi ini. Walau bagaimanapun, pesanan dalam talian untuk tawaran vaksin ini adalah untuk bawa pulang sahaja (melalui Potong Q dan Pandu Ambil), kerana tawaran ini tidak dilanjutkan kepada pesanan penghantaran. Apabila membuat pesanan di tapak web atau apl Domino, ingat untuk menggunakan kod promosi TEENVAX. Tawaran akan tersedia sehingga 30 November 2021.

Perjuangan menentang COVID-19 masih diteruskan. Mari kita semua melakukan bahagian kita sebagai rakyat Malaysia untuk Sama-Sama Jaga antara satu sama lain.








2 ulasan: