Hand-Crafted San Francisco Style Pizza,

PIZZA HUT Tampil Dengan Kempen Istimewa 200 Piza Hand Crafted PERCUMA Sepanjang Oktober

Jumaat, Oktober 15, 2021 Mahamahu 1 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada rakan-rakan yang dikasihi sekaian. Bersempena kejayaan pelancaran Hand-Crafted San Francisco Style Pizza, Pizza Hut sekali lagi tampil memberi penghargaan dan kepelbagaian kepada rakyat Malaysia dengan satu lagi kempen istimewa. Untuk semua penggemar piza yang sudah jemu dengan menu pizza yang hambar, mereka kini boleh menikmati menu Hand-Crafted dari Pizza Hut dengan hanya menukarnya menggunakan kupon atau baucar diskaun yang mereka perolehi dari mana-mana restoran atau jenama piza.



Dengan menggunakan kupon / baucar diskaun ini, rakyat Malaysia kini dapat menikmati piza Hand-Crafted terbaharu secara percuma tanpa perlu membelinya.

Untuk menyertai kempen ini:
1) Kongsikan gambar kupon / baucar diskaun dari mana-mana jenama piza di media sosial 
2) Tag dua (2) orang rakan korang 
3) Masukkan sekali tanda pagar #PizzaHutMalaysia dan #NewHandcraftedPizza. 

Rujuk kepada link untuk posting di FB: 



Dua ratus (200) penyertaan terawal setiap hari akan menerima pizza Hand-Crafted secara percuma. Kempen ini akan berlangsung dari Selasa, 12 Oktober hingga 31 Oktober 2021.

Emily Chong, Ketua Pegawai Pemasaran Pizza Hut Malaysia berkata, “Inisiatif kempen istimewa ini adalah salah satu cara kami dalam mempelbagaikan menu pilihan citarasa piza yang sedia ada sekaligus memberi kelainan dan menarik minat dan membuka selera pelanggan kami.

Jika sebelum ini, anda hanya terbiasa dengan citarasa piza kerak jenis nipis, pastinya anda tidak mengetahui keenakkan kerak piza jenis baru. Kini, adalah masanya untuk mencuba pengalaman citarasa piza baru yang unik dan yang tidak pernah dibayangkan sebelum ini - Rasai melalui multisensori anda citarasa lembut dan ringan, garing di luar dan gebu di dalam,” ujarnya,



"Kami percaya bahawa semua penggemar piza berhak mendapat yang terbaik, mempunyai pilihan dan tidak hanya merasai satu jenis menu piza , sedangkan mereka boleh membuat pilihan dan menikmati piza baharu kami ini secara percuma. Bagi mereka yang terlepas peluang untuk menukar kupon / baucar diskaun ini, mereka masih boleh mencuba pizza ini dengan diskaun sebanyak 50% sehingga 31 Oktober 2021,” kata Emily lagi.

Hand Crafted San Francisco Style Pizza baharu ini telah dijual di kesemua 418 cawangan Pizza Hut di seluruh negara, melalui khidmat penghantaran atas talian dan juga khidmat bawa pulang dari www.pizzahut.com.my, Aplikasi Pizza Hut, GrabFood, Food Panda atau anda juga boleh datang ke mana-mana kedai Pizza Hut untuk khidmat dine-in atau bawa pulang. Kerak inovatif ini boleh didapati dengan semua topping kegemaran anda, sama ada hidangan kombo atau ala carte. Pesan promo ini di www.pizzahut.com.my/order/promos.







1 ulasan: