Cream-O,

Jack 'n Jill Cream-O Lancar 'Projek Komuniti O-Some' Melalui Kempen Sama-sama O-Some

Isnin, April 05, 2021 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada semua rakan-rakan yang dikasihi sekalian. Jack 'n Jill Cream-O sebuah jenama biskut sandwic, akan melancarkan satu inisiatif murni dan menceriakan masyarakat dengan rasa 'O-some' melalui kempen 'JACK 'n JILL Cream-O Sama-sama O-some'. Bagi kempen ini, Cream-o akan bergabung tenaga bersama institut pengajian awam, Universiti Teknologi MARA (UiTM) bagi melaksanakan satu program jangkauan masyarakat mengujakan yang dinamakan 'Projek Komuniti O-some'.



Diilhamkan melalui etos jenama ini iaitu 'menjadikan seharian O-some', Jack 'n Jill Cream-O akan memberikan sokongan padunya kepada kempen JACK 'n JILL Sama-sama O-some' yang akan memaparkan satu peraduan hebat dengan ganjaran wang tuhai bernilai RM10,000 sebagai rebutan. Sambil menikmati biskut sandwic Cream-O kegemaran mereka, rakyat Malaysia daripada pelbagai lapisan masyarakat secra langsung boleh melibatkan diri dalam kempen ini. 



Para peserta bukan sahaja berpeluang meraih hadiah yang disediakan, malah pada masa yang sama menyumbang kepada ' Dana Projek Komuniti O-some', iaitu tabung yang akan dimanfaatkan untuk tujuan perancangan, pengkonsepan dan perlaksanaan projeck kimuniti tersebut, yang akan diselia oleh seorang mentor daripada universiti itu.



Kerja-kerja 'Projek Komuniti O-some' akan bermula pada 16 April dan dijangka selesai pada Mei 2021. Jom sertailah peraduan Cream-O Sama-Sama O-Some dan menyumbang kepada 'Dana Projek Komuniti O-some'!. Tempoh peraduan adalah bermula 1 Mac 2021 hingga 15 April 2021



Whataspp, Menang dan jadikan komuniti O-Some dengan 2 langkah mudah berikut:-

Langkah 1 : Beli JACK 'n JILL Cream-O dan/atau Magic bernilai RM5 dalam satu resit. Simpan resit tersebut.
Langkah 2 : Whatsapp <Nama>,<No MyKad>, gambar resit, jawab soalan dan hantar ke 011-55001878. Pek Promosi Cream-O PERCUMA 15% terdapat dalam 4 variasi - Ya/Tidak?



10 mata daripada setiap penyertaan yang layak akan disalurkan kepada 'Dana Projek Komuniti O-some'
Anda berpeluang untuk menang hadiah-hadiah O-some bernilai :
- Hadiah Utama RM1200 x 1
- Hadiah Kedua RM800 x 2
- Hadiah Jetiga RM200 x 36

Info lanjut layari laman Facebook https://www.facebook.com/creamomalaysia





0 Pandangan: